פרופסור גאלווי, מרצה מבוקש בתחום השיווק בעידן החדש ומי שעומד בראש חברת המחקר L2 המשובחת (ממליץ בחום להירשם לעמוד ה- You tube של החברה ולצפות בסיכומי השבוע שלו), מעביר בהרצאה המצורפת את הנוסחה העדכנית, לטענתו להצלחה בעידן המחובר בשנים הקרובות. למעשה, גאלווי טוען שהנוסחה הישנה לפיה הצלחה בתחום הזה הינה צמיחה בכמות המשתמשים כפול מעורבות משתמשים (engagement), אלא מכפלות של מקורות מידע, קולטנים (receptors ) כפול אינטליגנציה, ובמילים אחרות מדד רלוונטי יותר שמודד את יכולת המותג לאסוף כמויות נרחבות של דטה ממגוון מקורות ולנתח אותם בצורה חכמה כך שהחוויה הצרכנית הופכת לא רק לפרסונלית יותר אלא לאפקטיבית הרבה יותר עבור כולם.

בסגנון הדיבור הייחודי שלו, גאלווי מפרט את המותגים והחברות שכבר היום מצליחות לעמוד באתגר ומיישמות את האסטרטגיה של דטהXאינטליגנציה (אמזון בראש טבלת המנצחים יחד עם פייסבוק ואובר), בעוד שחברות אחרות מפספסות את ההזדמנות לעצב מחדש מודלים עסקיים סביב המתכון להצלחה (לגישתו):

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית שיווקית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.