אתמול פורסמה ידיעה לפיה הטריילר של הסרט החדש (והמדובר יש לומר) בכיכובו של השחקן אשטון קוצ'ר אודות סטיב ג'ובס המנוח, מייסד ומנכ"ל חברת "Apple" פורסמה כטריילר באפליקציית Instagram. מהר מאוד נוצרה שיחה ברחבי הרשת אודות השימוש החכם בפלטפורמה בדגש על היכולת החדשה יחסית באפליקציה המאפשרת לצלם, לערוך ולשתף סרטוני ווידאו קצרים. השילוב המנצח של אפליקציה פופולארית במיוחד עם תוכן סופר מעניין ומסקרן מייצרים סיפור שזוכה לסיקור ושיתוף חסר תקדים ברחבי הרשת, שלא לדבר על העובדה שאכן מדובר בשימוש חכם במדיה לצורך העברת המסר.

מה שרוב האתרים והבלוגים ששיתפו את הידיעה שכחו לציין זו העובדה שחברות הפקה של סרטים כבר עשו שימוש בעבר בפלטפורמה מתחרה – Vine לצורך קידום טריילרים של סרטים חדשים. בהמשך הפוסט צירפתי את הטריילר של הסרט "Jobes" כפי שהוא מופיע ב- Instagram ובהמשך טריילר לסרט "וולברין" (מסדרת סרטי X MAN הפופולארית), כפי שקודם באפליקציית Vine. נשאלת השאלה: מה חשוב יותר? להיות ראשון או להיות חלק במקום הפופולארי ביותר באותו הרגע? אולי גם וגם?

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.