מנכ"ל יאהו! מאריסה מאייר, חשפה השבוע את יישום החזון שלה לעתיד הפרסום הדיגיטלי והמוניטיזציה של הקבוצה שבראשה היא עומדת, והשיקה רשמית את "Yahoo Advertising" – פלטפורמת פרסום רחבה הכוללת את הרכש המסקרן ביותר שלה – רשת הבלוגים "Tumblr".

פלטפורמת הפרסום תכלול נכסים ב- Web, Mobile ותוכן ווידאו, כמו גם מוצרי פרסום מבוססי דיספליי בנייטיב, audience ופרימיום. הפלטפורמה נשענת על כלי האנליטיקס והדאטה של "יאהו!", המספקים תובנות שיווקיות על כ- 800 מיליון גולשים ברחבי העולם!

המהלך מהווה צעד דרמטי עבור מאייר מאז שנכנסה לתפקיד המאתגר לפני כשנה, ונדמה שחשיפת אסטרטגיית המוניטיזציה החדשה מסכמת מספר מהלכים רוחביים שהיא ביצעה ב"יאהו!" בשנתיים האחרונות.

אז מה חדש בפלטפורמת הפרסום החדשה?

 

Tumblr Sponsored Posts now powered by Yahoo Advertising
Yahoo Audience Ads — a better way to buy ads targeted to specific audiences
Yahoo Ad Manager and Ad Manager Plus — a new buying platform that gives advertisers direct, hands-on access to Yahoo’s advertising products
Yahoo Ad Exchange — a new global ad marketplace that provides premium publishers with more visibility and control over advertising on their sites

 

למידע נוסף אודות רשת הפרסום החדשה "Yahoo Advertising" >>

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.