• כנשאל על ידי מוריס לוי איזה אזורים הוא סימן לעצמו כמטרה לשנות עם כניסתו לתפקיד בחברה שדי איבדה את דרכה…הוא משתף שסימן שלושה אזורים מרכזיים:

1. לעצב מחדש את התרבות והמיקוד הניהולי, זה כולל איחוי חילוקי הדעות בקרב הדירקטוריון לגבי עתיד ומיקוד החברה. 
2. ליצר תרבות ארגונית חדשה שלמעשה תחזור למקורות הערכיים שעל בסיסן אובר הוקמה.
3. מיקוד אסטרטגי (רכסן אוטונומיים, כניסה לתחום השכרת האופניים, הסתכלות קדימה על תחום המכוניות העפות ועוד…). בקיצור: לא רק מכוניות.

• הוא מעיד שיש להם טכנולוגיה מעולה, דאטה עשירה ואפליקציה מדהימה, אבל-המטרה של הטכנולוגיה היא תמיד להיות שקופה ולא להפריע לדבר האמיתי- החוויה שאובר מציעה ללקוחות שהיא הנהגים עצמם, איך היחס והשירות שהם מעניקים? האם הרכב נקי וכו׳.

• ואובר התעלמה ואף זלזלה בכל זה במשך תקופה ארוכה ובכך פגעה מאוד בבסיס המשמעותי של פעילות החברה…וזה צריך להשתנות. המיקוד המחודש הזה יעודד עוד נהגים להצטרף וישפר את הפעילות העסקית הכוללת, וזה אומר גם עוד לקוחות מרוצים.

• לגבי ai ותחום הרכבים האוטונומיים, זה לא יחליף (את כל) עבודות אלא יייצר מקומות עבודה חדשים תוך העצמת המצב הקיים. יחד עם זאת, צריכה להיות אחריות עסקית ורגולטורית לקדם ולעודד יזמות, חינוך, לייצר כלכלה שתתמוך ותעודד את תחום האוטונומיית.

• לגבי מיקוד והעצת החדשנות באובר: כיום כמיליון בני אדם נהרגים בשנה בתאונות דרכים, בעיקר כתוצאה מטעויות אנוש. לכן, כשרכבים אוטונומיים יתחזקו ויהפכו לבטוחים יותר האוטמציה למעשה תציל חיים. היא גם תוריד את המחירים של הנסיעות עבור הלקוחות ובנוסף תצמצם את הבעלות הפרטית של רכבים, מה שיפנה צורך לשטחי חניה בתוך הערים לטובת מטרות טובות יותר.

• כיום כחצי מאוכלוסיית העולם חיה בסביבה אורבנית, תוך כעשור זה יגדל ל-2/3 ולכן אין ברירה אלא לחזק ולשפר את התחבורה האורבנית. היא חייבת להיות חברתית ושיתופית, חשמלית ורב מימדית (לא רק מכוניות).