קמפיין מדהים של Nivea בברזיל, שנועד לחזק את ההעדפה לקרם ההגנה של המותג, ע"י צמצום החשש שיש לכל הורה בזמן בילוי עם הילדים בים: Nivea שילבה במודעה בעיתון רצועת קרטון אותה ההורים יכולים לתלוש ולקפל לכדי צמיד שמולבש על היד של הילד. במקביל, אפליקציה ייעודית של הקמפיין אפשרה להורים לדעת מתי הילדים מתרחקים מידי מאזור הישיבה בעזרת צפצוף באפליקציה. חיבור חכם בין צורך צרכני אמיתי, מדיום דפוס שלרוב לא מושך תשומת לב יתרה לבין מאפייני המובייל שלכולנו יש בכיס >>

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.