בכנס המובייל של "כלכליסט" שהתקיים בשבוע שעבר השתתף אורח מיוחד: ליאור רון, מי שפרש מגוגל ויחד עם שותפים הקים את OTTO, חברה שמייצרת טכנולוגיה שהופכת משאיות לאוטונומיות. מעבר לעובדה שהחברה נמכרה תוך פחות משנה לאובר העולמית בסכום מדהים של 680 מיליון דולר, רון הסביר ש-OTTO היא לא חברת רכבים אוטונומיים, אלא אקוסיסטם שלם שיחד עם אובר (שותף אסטרטגי חשוב) עתיד לעצב מחדש ענף שכמו רבים אחרים נחשב מאוד מסורתי ומקובע- שוק שינוע סחורות ע"י משאיות.

לדוגמה: המחקר שלהם מצא שאחוז גובה של משאיות נעות על כבישי ארה"ב כשהן ריקות וגם כאלו שיש בהן סחורות נוסעות עם כ- 25% שטח לא מנוצל. חברו את זה לעולם של אובר, צרו שיתופי פעולה בין המפיצים לבין המותגים ושלבו טכנולוגיה זמינה שהופכת את הנסיעה לבטוחה הרבה יותר והרי שהעולם קיבל משהו חדש ומרתק.

חובה לצפות בסרטון של הנסיעה שהתקיימה בשיתוף באדווויזר בארה"ב:

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית שיווקית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.