סוכנות הדיגיטל והקריאייטיב המשובחת והאהובה עלי במיוחד – HUGE, משיקה בית ספר לחווית משתמש (User Experience) ולכבוד האירוע הם שיתפו סרטון חדש בערוץ היו-טיוב של החברה. מלבד העובדה שמדובר בחברה חדשנית ויצירתית במיוחד, עם שנים רבות של ניסיון בעבודה על המותגים הבינלאומיים הגדולים בעולם, זו מבחינתי הוכחה נוספת לאיך עושים נכון שיווק מבוסס תוכן.

במקום רק להוסיף עמוד תוכן באתר החברה שמסביר על תוכניות הלימוד והמסלולים השונים, HUGE מיישמת את מה שהיא בעצמה תלמד בבית הספר שלה: כיצד מתכננים ומבצעים אסטרטיית תוכן חכמה. הרי הם יכלו בקלות להריץ מודעות ממומנות בפייסבוק (וייתכן שהתכנית השיווקית גם כוללת כמה מודעות כאלו), אבל המהלך האמיתי הוא תוכן הווידאו שמציג את האנשים שמרכיבים את חווית הלימוד ב- HUGE:

סטודנטים שבהתחלה חששו מהלימודים ומהר מאוד הבינו איזו הזדמנות מקצועית זו ללמוד במקום כזה. הסרטון מעביר מסר חברתי לפיו הסטודנטים שם לא רק יהנו מהתוכן המקצועי הבלתי מתפשר, אלא גם יהנו מההזדמנות להתקרב לסביבת העבודה של החברה, ובכלל זה האנשים שמרכיבים אותה (ותהיו בטוחים שהאנשים שם סופר מוכשרים ומקצועיים).

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.