זו ללא ספק אחת החברות המעניינות והמגניבות ביותר ששמעתי עליהן. הכירו את "Lost My Name" ("שכחתי את שמי"), סטארטאפ לונדוני שעושה מהפכה אמיתית לעולם הדפוס הפרסונאלי, עם יותר מ- 600,000 ספרים שנמכרו ב- 137 מדינות ברחבי העולם, והכל ממשרדים צנועים בלונדון. אני מזמין אתכם לצפות בסרטון המצורף ולהתאהב:

עם היקפי מכירות מרשימים כאלו, אין זו הפתעה שזרוע ההשקעות של גוגל Google Ventures הובילה השקעת סיד של כ- 9 מיליון דולר בחברה, שמתוך הכתבה המקורית (Link) קל לזהות את העובדה שהמייסד הוא ישראלי (או ישראלי לשעבר לפחות). "אנחנו לא מתייחסים אל החברה כאל הוצאת ספרים, אלא כאל סטארטאפ לכל דבר ועניין שפיתחה פלטפורמה חדשנית וייחודית המייצרת בחכמה רבה תוכן פרסונאלי לטובת ילדים בכל רחבי העולם. הם מעצבים מחדש את הקטגוריה" – כך מאחד ממובילי ההשקעה של גוגל.

The Little Boy Who Lost His Name-flat

מציע לכולכם להיכנס lostmy.name, בו תפגשו טופס קצר ופשוט הכולל את שם הילד/ה, בחירה בין בן/בת ואפילו מבחר של שפות (לצערי – לא כולל עברית כרגע) ובלחיצת כפתור האתר ייצר ויציג בפניכם את הספר הפרסונאלי עם שם ילדיכם. המשלוח, כך לפחות לפי האתר – חינם לכל רחבי העולם. מדהים.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.