כולנו מכירים אתרי אינטרנט של חברות תעופה ותיירות בכלל. בדר"כ מדובר באותה תבנית קבועה של מנוע חיפוש המורכב מבחירת יעד, טווח תאריכים, כמות נוסעים וכו'. אבל מי אמר שאתרי תיירות חייבים להיראות ולעבוד באותה הצורה? מי קבע שהחוויה הצרכנית שלנו עם אותן פלטפורמות לא יכולות להיות חדשניות ושונות לגמרי? הנה לכם דוגמה לחברת תיירות שחושבת בדרך אחרת וייצרה לעצמה אתר שונה לגמרי.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.