עם ההאטה העולמית בשוק הסמארטפונים (מישהו לא קרא את דו"ח הטרנדים בעולם הדיגיטל של מארי מיקר…?) אחד השווקים המרתקים ביותר הוא תחום העוזרים הדיגיטליים החכמים, מבוססי AI (אינטליגנציה מלאכותית) על בסיס "האינטרנט של הדברים", ובו חזון הבית/המשרד החכם, מציאות שקורמת עור וגידים ובה העולם סביבנו הופך למחובר באמת, וזה כולל את המכשירים שלנו, הבתים שלנו, המכוניות ועוד. (התחום המרתק הזה סומן כמטרה עסקית ע"י אמזון כמו גם חברות הענק האחרות: גוגל, מיקרוסופט, פייסבוק).

ג'ף בזוס נשיא אמזון מתראיין במסגרת כנס Code 2016 ומשתף בנתון מדהים: 1,000 איש (!) מועסקים באמזון בחטיבה שאחראית על מוצרי האינטליגנציה המלאכותית, בין היתר בשילוב "אלקסה" – העוזרת הדיגיטלית של החברה שמוטמעת גם ב-"אקו", המכשיר החכם דמוי רמקול אבל הרבה יותר מזה, מכשיר שבהמשך יחבר את שאר המכשירים בבית ויגרום להם לתקשר האחד עם השני ובעיקר איתנו.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.