עולם הקמעונאות הופך כיום מאתגר ועשיר מאי פעם, עם חיבורים מעניינים וחכמים בין נקודת המכירה הפיזית לבין כלים דיגיטליים שמעצבים מחדש את חווית הלקוח. היתרון של קמעונאי BIG BOX מסורתיים, אלו שמחזיקים בסניפים פיזיים רחבי ידיים מתבטא בעובדה שלמרות התחזקות מגמת הצרכנות המקוונת דרך הערוצים הדיגיטליים, בסופו של יום רוב הרכישות עדיין מתבצעות ברצפת המכירה.

עבור צרכנים רבים היכולת לגעת במוצר הפיזי, לאות אותו בעיניים ולהתייעץ עם איש מכירות בסניף הופכת ליתרון עבור קמעונאים שמחפשים דרכים להתחרות עם תופעת ה- Show Rooming (תופעה שבה צרכנים מגיעים לרצפת המכירה הפיזית, אבל בסופו של דבר קונים דרך המובייל/ערוצים הדיגיטליים).

לכן האתגר עבור משווקים וקמעונאים הוא לאתר את הטכנולוגיות והכלים שמגדירים חווית לקוח חדשה, עשירה בתוכן ובמידע בסניף עצמו, במטרה לחזק את נאמנותו ובסופו של יום – להוביל למכירה בסניף. הדוגמה הזו של סמסונג ממחישה שימוש בכלי דיגיטלי בסניף הפיזי ומייצר חווית לקוח חדשנית אותה יהיה מאוד קשה להנגיש באתר ו/או במובייל. תחשבו מעבר לחוויה המדהימה, על כמות המידע שהלקוח מקבל תוך כדי אינטראקציה עם מסך חכם שכזה.

 

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.