כיצד טכנולוגיות דיגיטליות וחשיבה חדשנית יכולים לעצב מחדש את חווית הקמעונאות המסורתית? כבר כתבתי פה בבלוג רבות על עולם הקמענאות ועל החיבור בין האופליין לבין האונליין ברצפת המכירה הפיזית. אחת הדוגמאות המעניינות ביותר היא מעבדת החדשנות Westfield Labs המשמשת כזרוע הדיגיטלית של חברת אחזקות בינלאומית המפעילה מספר קניונים ואתרי מסחר ברחבי העולם (מעוניינים לקרוא עוד על המעבדה? – Link).

במסגרת כנס "עתיד עולם הקמעונאות" של האתר המשובח PSFK (האתר מבצע מחקר שנתי מקיף על עולם הקמעונאות המשתנה ומקייים במקביל אחת לשנה כנס באותו הנושא), התארחה קורטני לאפין, מנהלת שיתופי הפעולה במעבדה ולמעשה אחראית על החיבור בין הרשתות הקמעונאיות לבין ההזדמנויות הטכנולוגיות שהמעבדה מייצרת (בקישור שצירפתי אפשר להתרשם מהדוגמה שקורטני גם מתייחסת אליה ברצאה בכנס – החלונות האינטראקטיביים).

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.