החיבור בין טכנולוגיה לענף הביטוח (תחום ה-insurtech) מייצר מודלים עסקיים חדשים שמתאימים למציאות הדינאמית של העידן המחובר. קחו למשל את "מטרומייל", חברת אינשורטק אמריקאית שכבר גייסה כ- 200 מיליון דולר ממשקיעים שמבינים שעתיד עולם הביטוח הוא תשלום לפי שימוש.

ובעידן המחובר, שילוב בין דטה המגיעה מכלים דיגיטליים שמנטרים את הפעילות שלנו (במקרה הזה, קילומטרז' בפועל של המכונית), הרי שקיבלתם מודל עסקי של תשלום לפי שימוש. במקרה של מטרומייל השירות מתאים במיוחד עבור נהגים שלא נוסעים הרבה ברכבם (עונה על דפוס השימוש של אמריקאים רבים), ולכן התשלום הוא מחיר חודשי קבוע ובנוסף סנטים בודדים עבור כל מייל נוסף.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית שיווקית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.