המשולש הזה, כמה לא מפתיע, שווה הרבה מאוד כסף. רוב המשתמשים היומיים בפייסבוק מגיעים אליה דרך המובייל, היא הבעלים של אינסטגרם וואטסאפ, משקיעה בפיתוח מוצרי שיווק ופרסום עבור מפתחי אפליקציות, מאפשרת טרגוט המודעות לקהלים מוגדרים כולל מדידה כמובן. בנוסף, היא עמוסת תובנות לאחר מספר נסיונות לא מוצלחים בפיתוח ושיווק אפליקציות משל עצמה.

שוק האפליקציות למובייל מגלגל מילארדי דולרים בכל רבעון! עבור "אפל" ההכנסות ממכירת אפליקציות צפויות לגבור על ההכנסות ממכירת מכשירי ה- Macs ו- ה-iPads (במילים אחרות: התוכן שווה יותר מהמכשירים שעל גביהם הוא נמכר). הבעיה: ב- App Store למשל מוצגות בכל רגע נתון רק כ- 200 אפליקציות מתוך מיליונים שזמינות! ז"א שאפל וגוגל ממש לא טובות בלשווק את האפליקציות שמונגשות דרכן…כיצד האקו-סיסטם של פייסבוק יכול להשתלב בשוק המטורף של שיווק אפליקציות מובייל?

לכתבה המלאה >> 

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.