פייסבוק שמה לעצמה למטרה לסייע לכם לגלות יותר על העולם סביבכם ומשיקה את "Place Tips" – שירות חדש שיציג לכם בדחיפה באפליקציה מידע על עסקים ואתרים פיזיים בו אתם מבקרים. ברגע שתיכנסו לבית עסק, תופיע באפליקציה הזמנה לצפות בתכנים שחברים שלכם שיתפו בביקור שלהם בבית העסק, תמונות, המלצות ועוד…

בנוסף, פייסבוק מזמינה בעלי עסקים לקחת את האינטראקציה השיווקית עם מבקרים בעסק צעד אחד קדימה, ומאפשרת להם לשווק הצעות ערך ישירות לאפליקציה בעזרת משדרי ביקון (משדר מבוסס בלותות') שימוקם ברחבי העסק ויזהה את הסמארטפונים ברדיוס שלו.

אם למישהו מכם זה נשמע מוכר, זה כנראה בגלל המודל העסקי המקורי של "פורסקוור" שבזמנו הפכה לפופולארית כ"כ הודות ליכולת לבצע צ'ק-אין דיגיטלי במקום פיזי כולל מתן המלצות לחברים על בתי עסק.

למידע נוסף >

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.