65% מתוכן הווידאו בפיסבוק נצפה דרך המובייל!

פייסבוק פרסמה השבוע נתונים נוספים הנוגעים לתוכן הווידאו בפלטפורמה:

1. בשנה החולפת אחוז תוכן הווידאו פר משתמש עלה בכ- 75% (ממוצע גלובאלי, בארה"ב המספרים אף גבוהים יותר ועומדים על כ- 94%)

2. משווקים ומותגים משקיעים משאבים רבים ביצירה ושיתוף של תוכן ווידאו (עליה של פי 3.5 בשנה)

3. בממוצע, 50% מהמבקרים היומיים בפייסבוק בארה"ב (ושוב- זה קורה בעיקר במובייל) צופים בסרטון ווידאו אחד לפחות

4. מסקר שנערך בקרב משתמשי פייסבוק בארה"ב עולה כי עבור כ-76% מהם פייסבוק הוא הערוץ הראשון דרכו הם מגלים וצורכים תוכן ווידאו (מה שמחזק את האיום ההולך ומתחזק אל מול היריבה יו-טיוב (למרות, שחשוב לזכור שאחוז גבוה מתוכן הווידאו שמופיע בפייסבוק עדיין מאובד דרכו כשהמקור מגיע מיו-טיוב ומקורות ווידאו אחרים

שתי תובנות לסיכום:

א. יו-טיוב לא יכולה להתעלם מההתחזקות של פייסבוק כפלטפורמת ווידאו הולכת ומתחזקת – בעיקר במובייל

ב. עבור משווקים שמחפשים דרכים חדשות (ואני מוסיף- אפקטיביות) להגיע ללקוחות ולהעמיק את המעורבות שלהם, היכולת לספר את סיפור המותג דרך ווידאו הופכת להכרחית וחשובה מאי פעם

http://bit.ly/1DFXt0n

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.