מארק צוקרברג מפשיל שרוולים ומתכוון להילחם על ליבם של הצעירים שנוטים לבחור ברשתות מתחרות (ובראשן "סנאפצ'ט" שצוברת פופולאריות חסרת תקדים):

לאחר שמייסד "סנפאצ'ט" סירב להצעת הרכישה שפייסבוק הגישה לו על סכום אסטרונומי של 3 מילארד דולר (!), צוקרברג מתייחס השבוע לאתגר המרכזי ומפרט בעקיפין את החזון שלו לאתגר זה: "…החזון שלנו הוא לייצר סט שלם של כלים ומוצרים שיאפשרו לאנשים לשתף תכנים עם איזה מעגל אנשים שהם רוצים…לא כולם רוצים מעוניינים לשתף את החוויות והסיפורים שלהם עם כולם…".

שלושת הכלים שבעזרתם פייסבוק מתכוונת להנגיש את היכולת הזו:

א. אינסטגרם: ביצת הזהב של פייסבוק שלאחרונה השיקה שירות חדש המאפשר לשלוח תמונות באפליקציה ישירות לקהל יעד מוגדר.

ב. פייסבוק מסנג'ר: אפליקציה נפרדת שזוכה לעדכונים שוטפים במטרה לחזק את מעמדה בשוק אפליקציות המסרים המיידיים.

ג. הקבוצות של פייסבוק: כלי שצובר פופולאריות בשנים האחרונות. נכון לרבעון האחרון כ-500 מיליון גולשים חברים ופועלים בקבוצות בפייסבוק, מה שמחזק את הצעת הערך של קהילות קטנות בתוך פייסבוק הגדולה המאפשרים לחברים לתקשר ולתשף תכנים שלא במעגלים הרחבים יותר.

מהלך טרי שמחזק את הטענה שלי היא ההכרזה על השקת אפליקצייה חדשה מבית היוצר של פייסבוק: "Paper", שע"פ הפרסום בבלוג הרשמי של פייסבוק נועדה לאפשר למשתמשים להיחשף לסיפורים ולתכנים בפייסבוק בצורה חוויתית וממוקדת יותר. למידע נוסף על האפליקציה לחצו כאן.

Introducing Paper from Facebook on Vimeo.

 

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.