רגע לפני שהשעון החכם של "אפל" מושק באופן רשמי ויהיה זמין בחנויות החברה ברחבי העולם, האתר PSFK חובר שוב לסוכנויות קריאטיב ודיגיטל ומזמין אותם לקחת מותג אמיתי ולהציע קונספט אפשרי לאופן שבו לקוחות יחוו את המותג דרך טכנולוגיה חדשה, הפעם – דרך אחד הגאדג'טים הכי מודברים בעולם הטנולוגיה ובכלל, ה- Apple Watch. הקונספט שלפניכם בוצע ע"י סוכנות rehabstudio, ומתמקדת ברשת Whole Foods.

לטעמי האישי הקונספט לא עושה חסד עם המאפיינים האמיתיים של השעון, לפחות אותם מאפיינים שאנחנו כן יודעים עליהם (חשוב לקחת בחשבון שלמרות ההכרזה הרשמית על השקת השעון בכנס המפתחים האחרון של אפל, בלוגים ואתרי טכנולוגיה רבים בעולם דיווחו מאז שסביר שהמוצר הסופי שיושק ממש בקרוב יהיה עשיר הרבה יותר במאפיינים, לרבות מגווון רחב של חיישנים שמוטמעים במכשיר והופכים אותו להרבה יותר ממודד לחץ דם וכמובן האפשרות לשלם דרכו). את כל היכולות שהסרטון מציג אפשר להנגיש כבר היום דרך חיבור בין הסמארטפון, אפליקציה ייעודית של הרשת וטכנולוגיית Beacoin.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.