כולנו זוכרים את החוויה של קבלת דמי כיס בתור ילדים : ההורים העניקו לנו בהזדמנויות שונות סכומי כסף קטנים במטרה ללמד אותנו על החשיבות של חיסכון למטרה כלשהי. הורים רבים משדרגים את המסר החינוכי ומעודדים את הילדים לעבוד בשביל הכסף (שטיפת הרכב, ניקוי החצר, בביסיטר ועוד…). נשאלת השאלה כיצד הורים כיום מעודדים את ילדיהם לאותה המטרה, בזמן שכסף מזומן הופך לפחות פופולארי וזמין? על השאלה הזו בדיוק ניסו לענות בבנק הניו זילנדי ASB BANK. הפתרון הוא פרויקט "Clever Cash" בדמות בובת פיל בצבע צהוב (צבע הבנק), שמתקשר לאפליקציה לסמארטפון.

בכל פעם שבו ההורים מעוניינים להעניק לילדיהם דמי כיס, דרך אפליקציה ייעודית הם מראים לידיהם כיצד הם מוסיפים או "שולחים" מטבעות לקופת החיסכון, ומיד מתקבלת התראה ע"ג מסך המשולב בבובת הפיל. הילד יכול בכל רגע לעשות "סוויפ" למסך שעל הבובה כדי לצפות ביתרה המעודכנת. באופן הזה הבנק שואף להעצים את קהל הלקוחות שלו תוך כדי סיוע בתהליך החינוכי של ילדיהם (כמובן שהפעולה היא "הכנה מזגן" מבחינת פתיחת חשבונות בנק עבור ילדיהם בהגיעם לגיל המתאים, אבל זה מהווה פוסט בפני עצמו).

לאתר המוצר >

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית שיווקית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.