מחקר של "Business Insider" שם לעצמו למטרה לבחון מי הן השחקניות שלא רק מדברות אלא גם מיישמות אסטרטגית מובייל אפקטיבית במסגרת פעילות הקומרס שלהן. eBay, Amazon ו- Wal Mart הן מובילות הטבלה, שגם מצילחות לגרום ללקוחות לחפש מוצרים וכמובן גם לרכוש אותם – ישירות מהמובייל.

1. eBay מצטיינת בזמן השהייה באפליקציה: 108 דקות בממוצע בחודש.
2. Amzon: ייצרה נוכחות מובייל כ"כ מוצלחת עד שבספטמבר האחרון היו לה יותר גולשים במובייל בלבד מאשר פייסבוק!
3. נתח שוק: כ- 15% מאוכוסיית המובייל ארה"ב צורכת דרך Wal Mart במובייל.

הדו"ח המלא עמוס בנתונים חשובים שכדאי להכיר >>

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.