קמעונאים רבים מודעים לעובדה שהם אינם יכולים עוד להתעלם מהצורך לבסס נוכחות אפקטיבית של המותגים שלהם בערוצי הסושיאל. הסיבה המרכזית לכך היא שהצרכנים כבר מזמן נמצאים שם, ובגדול. לכן, קמעונאים המעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית הקימת וכמובן לנצל הזדמנויות שיווקיות חדשות – עליהם לאמץ את המדיה החברתית ולשלבה כחלק אינטגראלי מהאסטרטגיה העסקית והדיגיטלית שלהם. אך הבנה לחוד ויישום לחוד, כיום קמעונאים רבים שמבינים את הצורך ובעיקר את ההזדמנות אינם יודעים כיצד הלכה לעשה לחבר את הפעילות העסקית באתרי הסחר המקוון שלהם (E- Commerce) לעולם הסושיאל, וזה נכון לגבי כל הערוצים והפלטפורמות שכן הצרכנים כבר נמצאים בכל הערוצים ומצפים מהמותגים שלהם לפעול בהם גם כן (אתרי סחר, ערוצי מדיה חברתית, מובייל).

בסרטון המצורף מתייחסת אליס האן, מעצבת חווית משתמש ומנהלת מוצר ב- Zappos (ענקית ה- E Commerce שהתחילה את דרכה כקניון מקוון לרכישת נעליים ובמשך השנים הרחיבה משמעותית את תחומי הפעילות שלה וכיום מציעה מגוון רחב של מוצרים וקטגיוריות) לאתגר האסטרטגי שאיתו מתמודדים קמעונאים רבים כיום ועל הדרך שבה Zappos למעשה פיצחה את אתג הסושיאל והצליחה לייצור אינטגראציה אפקטיבית במיוחד בין פלטפורמות הסחר לבין עולמות הסושיאל:

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.