שתיית קפה נחשבת לאקט חברתי המחבר בין אנשים, הרבה מעבר להנאה שבמשקה עצמו בלבד. על בסיס התובנה הזו הושק הקמפיין שלפניכם שנועד לחבר בין חובבי הקפה של NESCAFÉ Red mug.

בדומה לתופעת "מנעולי האהבה" שנתלים ע"ג גשרים ברחבי העולם (צעד שנועד לסמל את ההתחייבות הרומנטית בין בני זוג הנועלים את אהבתם זה לזו, ובכל וריאציה נוספת…) משרד הפרסום של NESCAFÉ תלה ברחבי העיר מנעולים אדומים אליהם חוברו ספלי ה- NESCAFÉ Red mug ובהם קישור לאפליקציית פייסבוק. התוצאות – לפניכם:

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.