היום השתתפתי בכנס שירות וחווית לקוח. ע"פ מחקר של "גרטנר" ב- 2016 89% מהחברות צפויות להתחרות בעיקר (אבל לא רק) על בסיס חווית הלקוח שהן מייצרות. לפני 4 שנים בלבד המספר עמד על כ-35% בלבד.

אחת ההרצאות המרתקות היתה של מנכ"ל דומינוס פיצה ישראל, יוסי אלבז, ששיתף בסיפור ההצלחה המדהים של החברה שלקחה מוצר שקיים מאות שנים והתאימה את החוויה סביבו לציפיות של צרכנים כיום. במסגרת ההרצאה הוא שיתף את הסרטון הבא (אגב נתון מדהים: עשרות פטנטים רשומים על קופסת הקרטון של משלוחי הפיצה…) – כמו שנאמר: בכל יום לומדים משהו חדש…

דוגמה נוספת מהכנס היתה של חברת התעופה WestJet האמריקאית, שהפיקה מהלך מדהים במסגרת חג המולד, דוגמה למותג שעושה מאמץ מיוחד כדי לייצר חווית לקוח בלתי נשכחת. המהלך והתוצאות לפניכם (אגב, שימו לב שנכון לרגע כתיבת שורות אלו, צפו בסרטון כמעט 41 מיליון פעמים! מדיה חסרת תקדים ביחס למהלך שעלות הפקתו מסתכמת בכמה עשרות אלפי דולרים בלבד…):

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.