עסקים קטנים (SMB) נאלצים להתמודד בכל יום עם אתגרים עסקיים רבים במטרה לקיים ואף להמשיך ולפתח את העסק: עצם הקמת העסק, השיווק שלו, מתן שירות לקוחות וכו'. הקושי האמיתי מתקשר לעובדה שברוב העסקים הקטנים מקים העסק הוא גם איש המכירות, איש השיווק והוא גם הגורם שמעניק שירות לקוחות. עוד לא דיברנו על ניהול מלאי, ספקים ומה לגבי הרחבה של העסק וחשיבה קדימה ברמת האסטרטגיה?

האינפוגרפיקה המרתקת המצורפת בהמשך הפוסט, מרכזת מספרים ותובנות חשובות לגבי עסקים קטנים והאתגרים העסקיים היוום יומיים איתם הם נאלצים להתמודד ברמה היומית בעיקר במסגרת שיווק דייגטלי של העסק. הסקר המקיף בוצע ע"י חברת "aweber" (חברה המשווקת פתרונות דיוור לעסקים קטנים בעיקר) והתבסס על כ- 1,500 לקוחות החברה כולם עסקים קטנים ובינוניים. התובנות המוצגות באינפוגרפיקה מתייחסות למספר השעות שעסקים קטנים משקיעים בשיווק דיגיטלי של העסק, בערוצים בהם זה קורה, ואיזה מהכלים גם מייצרים תוצאות עסקיות אמיתיות:

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.