דוגמה מעולה לתוכן מקורי שמדבר בגובה העינייים של קהל היעד שלו – הכירו את SRSLY. מדובר במיזם משותף של אלכס פיבר ודניאלה גיבסון, שתי חברות אמריקאיות מניו-יורק שחברו יחד במסגרת הלימודים שלהן בפקולטה לתיאטרון והקימו בשנת 2011 פלטפורמת תוכן אינטרנטית מקורית, המבוססת על סדרת סרטונים קצרים הסובבים סביב עולם התוכן של נשים צעירות בעיר הגדולה.

מטרתן המוצהרת בהקמת המיזם היתה לסיייע בקידומן העצמי (הצגת יכולות משחק, כתיבה והפקה), תוך פרגון כללי לשחקנים וטאלנטים פחות מוכרים נוספים. בהגדרה התוכן מכוון לקהל הנשי  וצעיר, כזה שחיי בערים הגדולות, סופר עדכני במגמות התרבותיות וצרכניות האחרונות ובאופן טבעי התוכן סובב גם סביב יחסים אישיים.

מאז ההשקה בשנת 2011 הסרטונים והמיזם כולו זכו לחשיפה תקשורתית רחבה, זאת במקביל למאות אלפי צפיות בשלל הסרטונים בעיקר הודות לויראליות הרחבה שהתכנים זוכים לה. כתבה שפורסמה על התכנית באתר של Glamour (קישור).


באופן טבעי, הפופולאריות הגוברת של התכנים ופוטנציאל הגבוה שבחיבור שלהם לפעילות מסחרית לא התחמקה בעיני משווקים רלוונטים, שבחכמה רבה בחרו לחבור לשתי הבנות ביצירת תכנים מקוריים וייעודיים שיושבים על אותן ערכים ממוקדים לקהל היעד, תוך שילוב ברור של מסרים מסחריים. להלן 2 דוגמאות של תכנים שנוצרו במיוחד עבור מותגים מסחריים:

GOING OUT from SRSLY. on Vimeo.

NAILS from SRSLY. on Vimeo.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.