_____________________________________________________________
מדינת אקוודור שבדרום אמריקה מצאה פיתרון יצירתי להתמודדות עם אתגר מדיני ומסחרי מהותי עבורה: למרות שמדובר במדינה בעלת פוטנציאל תיירותי עשיר ומגוון, בפועל חסרה מודעות בינלאומית לעושר החוויות שהמדינה הזו מציעה לתיירים שבוחרים במקום לבקר במדינות אחרות במקום. משרד התיירות במדינה בחר להישען על נכס מדיני ומסחרי מרכזי שלה – ייצוא בננות לרחבי העולם ועל בסיס ערוץ ההפצה הבינלאומי הנ"ל להפיץ את המסר התיירותי. כיצד הם עשו זאת? ע"ג כל בננה שנועדה לייצוא הופיעה מדבקה קטנה עם CR CODE שבסריקה באמצעות הסמארטפון מציג סרטון תדמית מושקע וממוקד מטרה: להישען על ערכי החוויה שרק ווידאו יכול לייצר ודרכו לשווק את המדינה כיעד אטרקטיבי שכדאי לבקר בו. דמיינו שאתם יושבים לכם בבית, עומדים לקלף בננה טרייה ועסיסית ופתאום מגלים את הקוד ומייד בסריקה שלו דרך הסמארטפון שלכם מגלים מדינה מדהימה ומרתקת שלחלוטין יכולה להיות היעד לחופשה הבאה שלכם (ממליץ מאוד לבקר באתר המדהים והמושקע שמשרד התיירות באקווגור הקים כדי להציג בצורה חוויתית את כל מה שיש למדינה הזו להציעה, Link):

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.