משווקים בחברת הפקות בהוליווד יצרו קמפיין מבוסס דטה בנקאית כדי לטרגט את הלקוחות המתאימים ביותר לקראת יציאה של סרט דרמה חדש!

השיטה: בשיתוף טכנולוגיה של חברת "Cardlytics" שמתמחה בהנגשה של דטה (זמינה וחוקית כמובן), מופו טרנזאקציות אשראי של מליוני לקוחות השייכים לכ-500 בנקים שונים, במטרה לאתר את אלו שהם צרכני קולנוע כבדים (בהגדרה- מי שהולך לקולנוע לפחות פעם בחודש, אוכלוסיה המהווה כ- 11% ממבקרי בתי הקולנוע והם גם אלו האחראיים לכ- 51% מההכנסות).

למאמר המקורי >>

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית שיווקית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.