מדברים היום הרבה על שימוש שיווקי במובילי דעה בסושיאל, והנה מהלך של VOLVO עם אושיית אינסטגרם (מעצבת פנים בהכשרתה עם קהילת עוקבים מאוד גדולה). התוצאות מרשימות לאור העובדה שהיא שיתפה 3 פוסטים באינסטגרם ועוד מספר סטוריז בלבד:

  1. Average Instagram Stories views: 400,000
  2. Total likes: 113,500
  3. Total comments: 728
  4. Total number of people who saved Song’s posts: 1,009
  5. Total impressions: 2.14 million
  6. Total reach: 1.7 million
  7. Total engagement: 115,200

לידיעה המלאה >

חברה נוספת שסימנה את השימוש במובילי דעה ברשתות החברתיות היא אמזון. החברה עומדת להשיק סדרת רשת חדשה שתיקרא "Overhaul", שתשלב כוכבות You Tube שבכל פרק יעשו "מהפך" עיצובי בבתים אחרים, כשאת כל המוצרים ניתן להזמין ישירות מהאתר. הסדרה תכלול בשלב הראשון 6 פרקים שיהיו זמינים דרך אתר אמזון, ובמקביל בעלי הבתים (כוכבי רשת בפני עצמם) יפיקו תכני ווידאו של "אחרי השיפוץ" שיופצו בערוצי ה-You Tube וובערוצי הסושיאל האחרים שלהם.

הרעיון (מעבר ליצירת הטראפיק והמכירה) הוא לתת לצופים השראה לגבי שיפור איכות החיים בבתים הפרטיים דרך עיניים של מעצבים וכמובן כוכבי הרשת שיספקו את התוכן מזווית אישית.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.