היי,

קוראים לי עומר מילויצקי, בן 37, נשוי באושר לדפנה, אבא של שחר איתן ואייל, ואני חיית אינטרנט אמיתית. אני מבלה את רוב היום והלילה בללמוד, לחקור, לקרוא, לשתף, ליצור, לחשוב, לתכנן, לתקשר, לצרוך וגם לחלום את הרשת 24/7.

את הבלוג אני כותב מזה 7 שנים, בעיקר בשעות לילה מאוחרות וכשהמוזה נוחתת עלי ובו אני כותב ומשתף על נושאים שמעניינים ומעסיקים אותי בחיי המקצועיים והאישיים: ההתמודדות של חברות וארגונים עם אתגר הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם, בניית חווית לקוח בעידן המחובר, דוגמאות למהלכים דיגיטליים חכמים ומעוררי השראה מהארץ ומהעולם ועוד.

בתפקידי הנוכחי (My Day Job) אני ה- Chief Digital Officer בבית ההשקעות מיטב דש.

17016780_10155197300953319_241573023433508078_o

עבור בית ההשקעות מדובר בפונקציה חדשה, ובעוד שבעולם תפקיד ה- CDO הפך למקובל ונפוץ, בארץ רק בארגונים מעטים קיים CDO במובן הטהור שלו. נכון להיום ברוב הארגונים מנהל הדיגיטל משתייך לאגף השיווק או לאגף הטכנולוגיות (בחלק מהמקרים הוא משתייך לצד העסקי בארגון). במיטב דש המבנה קצת אחר: אני כפוף ישירות למנכ"ל הקבוצה ולמעשה מהווה גורם מקשר בין ה- MARKETNG לבין ה- IT. המבנה הזה מאפשר לנו לייצר תהלכי חשיבה ועבודה ייחודיים ומאוזנים תוך שילוב מגוון המאפיינים, הידע והניסיון המקצועי הרלוונטי.

IMG_9023

במסגרת אחריותי:
> בניית האסטרטגיה העסקית בערוצים הדיגיטליים אל מול ערכי ומטרות הקבוצה (בשיתוף פעולה מלא עם אגפי המכירות, שיווק וטכנולוגיות)

> הטרנספורמציה הדיגיטלית של מיטב דש מתייחסת הן כלפי חוץ והן כלפי פנים:

כלפי חוץ: פיתוח והנגשה של מוצרי ושירותי הבית בערוצים הדיגיטליים: זה כולל ייזום מהלכים ופרויקטים דיגיטליים שבסופם מוצרים חדשים המיועדים ללקוחות השונים.
כלפי פנים: חיבור פנים ארגוני של ההנהלה והעובדים לערכי החדשנות והדיגיטל, בין היתר ע"י הטמעה של כלים דיגיטליים פנים ארגוניים

במסגרת אחריות זו אני מבצע מחקרי שוק רחבים הכוללים הגדרת מטרות עסקיות, בחינת מוצרים ופתרונות הקיימים ועוד. כמו כן, אני דואג לקדם ולעודד ביצוע מהלכים שיווקיים חדשניים על בסיס היכרות ולמידה שוטפת של הפלטפורמות השונות (בעיקר ב- Social/Mobile). תהליך הלמידה והעמקת ההיכרות מבוסס בין היתר על מפגשים רבים עם קהילת הסטארטאפים הישראלית: מפגשים רבים עם חברות סטארטאפ ובחינת מידת הרלוונטיות שלהם לארגון, ביקור ב- Hubs, חממות ומוקדי חדשנות רבים. בתפקיד הקודם עבדתי במחלקת פיתוח מוצרים דיגיטליים באגף פיתוח עסקי ואסטרטגיה בחברת "לאומי קארד".

אחד הדברים המרתקים ביותר עבורי, במיוחד בשנתיים האחרונות הוא עולם השיווק מבוסס התוכן (Content Marketing) , בו אני באופן אישי מאמין מאוד וכפועל יוצא אני חוקר ולומד את התחום בצורה הרחבה ביותר, בעיקר כדי ללמוד על הדרכים השונות (ויש לא מעט כאלו) בהן מותגים יכולים ואפילו צריכים לייצר עבורם נכסי תוכן דיגיטליים דרכם לייצר חוויה ושיחה עם ה- "אקו סיסטם" הרלוונטי.

לפני כן הייתי מנהל הפיתוח העסקי בלוח winwin מבית ynet, תחת אחריותי הטמעת מוצרים וכלים דיגיטליים בלוח (ע"י פיתוח מודולים, כלים ואזורי תוכן חדשים וכן על בסיס יצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם גורמים חיצוניים). בנוסף, ניהלתי את צוותי הסטודיו (ארט דירקטור ומעצבים) וכן ניהלתי את צוותי הפיתוח. לפני כן מילאתי במשך כשלוש שנים תפקיד של סמנכ"ל לקוחות ב-kuchi, חברה המתמחה בעיצוב ממשקי משתמש, בנית אתרים ויצירת אסטרטגיה למותגים באינטרנט שם גם ניהלתי מאות פרויקטים אינטרנטיים מסוגים שונים ומגוונים עבור חברות ומותגים ישראליים מובילים.

הערכים שאני מאמין בהם: Smart, Simple & Social במטרה לשלב מטרות עסקיות עם ערך מוסף אמיתי ללקוחות. אני מאמין ביצירת תכנית אסטרטגית מפורטת וביצוע אל מול יעדים, תוך שיפור מתמיד והתאמה למציאות המשתנה.

 

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית: כיצד בוניםאסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית (Cross Platform) עבור מותגים וחברות בהתבסס על האסטרטגיה העסקית והשיווקית שלהם ולאור האתגרים הרבים הניצבים בפני מותגים וחברות כיום בכל הערוצים (Web, Mobile, Social Media).

פיתוח עסקי במיקוד דיגיטלי: פיתוח מודלים עסקיים חדשים ושיפור מודלים קיימים, אל מול פיתוח מוצרים דיגיטליים חדשים בערוצים השונים.

אפיון ובניית מוצרים דיגיטליים: על בסיס האסטרטגיה העסקית של החברה, פיתוח מוצרים דיגיטליים חדשים (אתרים, אתרי סחר, בלוגים, אפליקציות, ערוצי Social) ועוד. אני מאמין בתהליך בחינה מקדימה שמטרתה לבדוק כדאיות ההשקעה בפיתוח המוצר.

פיתוח ערוצי תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגים: פיתוח ערוצי תוכן של המותגים – עבור הלקוחות שלהם (Brand Content). אני מאמין שאיכות התוכן ומידת הרלוונטיות שלו לקהל היעד הם שיקבעו את מידת הצלחתו. תוכן שיווקי ומותגי אינו מילה גסה, כל עוד הוא מעניק ללקוחות ערך מוסף אמיתי.

אסטרטגיית חווית לקוח: לא צריך מחקרים (למרות שיש רבים מהם) שמוכיחים מספרית שחברות שמשקיעות ומנגישות חווית לקוח (Customer Experience) טובה ללקוחותיהן משפרות את הביצועים העסקיים. לדעתי, באתגר שניצב בפני כל חברה ובכל תחום עיסוק – להתאים אותו לעידן המחובר, יצירת אסטרטגית חווית לקוח (כשהלקוח באמת במרכז) תורמת דרמטית במיפוי המצב הקיים אל מול הרצוי ומאפשר לארגון לבנות תכנית עבודה מתמשכת להתאמת הארגון לאתגרי העידן המחובר. 

 

רוצים לדבר איתי?

 מייל:  omermilwidsky@gmail.com

נייד:   052-9401861