במסגרת אירוע ה- "TechCrunch Disrupt NY 2014" שנערך השנה, שמחתי להיחשף למספר סטארטאפים שמייסדיהם עלו לבמה ושיתפו בתהליך המורכב של הקמת החברה: החל משלב הרעיון, הערך שהמוצר/שירות מעניקים וכמובן גם האתגרים הרבים שאיתם הם התמודדו.

אחת החברות היא "Birchbox", שירות מבוסס מנוי בתשלום במסגרתו הלקוחות מקבלים אחת לחודש קופסא הביתה עם מוצר טיפוח נבחרים (לאשה או לגבר). אמנם המודל שעליו "Birchbox" מתבססת אינו חדש, החברה נחשבת לחלוצה ביישום המודל -ובהצלחה (ההוכחה היא סבר הגיוס הנוסף של כ- 16 מיליון דולר, זאת בעקבות הגיוס הראשוני של כ- 11 מיליון דולר, זאת מעבר לעובדה שלחברה יש כ-כ- 800,000 מנויים בתשלום מרחברי העולם ).

 מצ"ב הראיון שהעניקו מייסדות החברה במסגרת "TechCrunch Disrupt":

 

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.