מצאתי עבורכם case study מעניין וחוויתי במיוחד, שביצעה חברת הקריאייטיב ההולנדית staat עבור מותג נייקי – בלונדון. במסגרת הקמפיין, 8 חלונות ראווה של חנויות נייקי הוסבו למעשה למדיה אינטראקטיבית שיודעת לתקשר עם העוברים ושבים ברחוב – כל חלון בצורה שונה. מטרת המהלך: לחזק את הערכים שנייקי מאמינה בהם דרך המוצרים שהיא משווקת וכמובן לעודד כמה שיותר לקוחות להיכנס לחנות.

כאמור כל חלון ראווה התנהג אחרת עם קהל העוברים ושבים, מה שמייצר אינטראקציה אישית ומידית בין הצרכן לבין המותג, כפי שמוצג בסרטון המצורף. חלק מחלונות הראווה הציעו חווית משחק עם האנשים שיחלפו ברחוב מול החנות, אחרים פשוט שינו את צורתם והיגבו מיד כשאדם חלף מול החנות. תוך שימוש חכם בטכנולוגית קינקט (הדומה לזו שמוטמעת בקנסולת המשחקים של מיקרוסופט) הצליח המותג לעורר את תשומת לב העוברים ושבים, לעודד אותם קודם כל לעצור לרגע ולעמוד מול החנות במטרה להבין בדיוק מה החוויה המוצגת בפניהם.

מעבר לעובדה שחלונות הראווה והחוויה האינטראקטיבית מייצרים תחושת Fun בקרב העוברים ושבים ברחוב, המהלך מחזק את תפישת ערך החדשנות בקרב הצרכנים.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.