……………………………………………………………
אם תייצרו חוויה ששווה לחוות אותה, תייצרו למעשה חוויה ששווה לשתף אותה. זה בדיוק מה שחברת הסלולר T-mobile עשתה בלונדון: כיכר "טרפלגר", 13,500 איש, 2,000 מיקרופונים ושיר אחד. האם באמת אכפת לכם אם מישהו בקהל זייף או חס וחלילה לא ידע את המילים….? מדובר בחוויה יוצאת דופן שאנשים ישמחו לשתף עם החברים שלהם. חשבו על ה"באזזז" שאירוע כזה זוכה לו, ועוד מיותר לדעתי לדבר על התוכן שרוב המשתתפים באירוע ייצור לאחריו וישתף ברשת.
סוג כזה של אירוע הינו בעל ערך חברתי ( מדיה חברתית) גבוה במיוחד, שלא ניתן להעריך או ליצור אותו ובטח שלא ניתן לשלוט בו, במיוחד במקרה כזה שבו נוצר קשר כל כך חזק בין מותג לרגש. לא קיים תחליף לרגע בודד שבו קבוצה של אנשים חולקים חוויה יוצאת דופן בהיקפה וברגש שהיא מעוררת, במיוחד אם עוזרים לאותם אנשים לחלוק את הרגע עם אחרים. עכשיו רק נותר לענות על השאלה:

האם המותג שלכם יכול ליצור חוויה שיחה כזו?

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.