ESPRESSO – מילון מונחים מעולם השיווק, הדיגיטל והחדשנות

2014-11-14_1542

בעולם שמתפתח בקצב מהיר משווקים ומנהלי מותגים נדרשים להכיר את ההזדמנויות הרבות שניצבות בפניהם, בעיקר הודות לטכנולוגיות חדשות שצצות חדשות לבקרים. להישאר עם היד על הדופק אינה קלישה, אלא אסטרטגיה עסקית שצריכה להנחות את כל מי שעוסק בפיתוח ושיווק מוצרים ושירותים.

כיוון שלא כולם נמצאים HandsOn בכל מה שקורה בעולם הדיגיטלי, ולאור העובדה שאל מול שגרת היום וריבוי המשימות קשה לעקוב ולהתעדכן לאורך זמן בכל מה שקורה, החלטתי לסייע לקוראים שלי ולייצר עבורכם ארגז כלים דיגיטלי שיסייע בהתמודדות עם האתגרים העסקיים שניצבים בפניכם.

אחת לתקופה, תוכלו להיחשף פה בבבלוג למושג מקצועי מעולם השיווק הדיגיטלי, כשאת תיאור המושג, המשמעות שלו ובעיקר ההזדמנות העסקית שהוא מייצר תציג חברה מקצועית מהתעשייה. אז למה Espresso? כי ברור לכולנו שהזמן הוא משאב יקר, ולכן במקום לקרוא טקסטים ארוכים, תקבלו תיאור קצר וקולע של המושג המקצועי, מאין SHOT מרוכז ואיכותי שיעורר אתכם ובתקווה יגרום לכם לרצות להתעמק בו. אני מזמין אתכם לחזור ולבקר בעמוד הזה, שיהפוך ל- HUB שירכז את כל הקישורים.  קריאה מהנה!

REDEFINE

רשימת המושגים:

מה זה "פרפורמנס"?
מה זה "שיפור יחס המרה" (Conversion Rate Optimization)?
מה זה שירותים מבוססי מיקום (Location Based Services)?
מה זה שפת האינסטגרם?
מה זו סגמנטציה?
מה זה Programmatic Marketing?
מה זה מיקרו קופי (Micro Copy)?
מה זה שיווק מבוסס תוכן?