[rad-hl] נוסטלגיה משפחתית ע"פ Expedia [/rad-hl]

ערך הנוסטלגיה זוכה לחיזוק משמעותי ברשתות החברתיות בשנים האחרונות, במיוחד לאור המגמה של שגולשים רבים המשקיעים מחשבה בשחזור סיטואציות משפחתיות, בצילום ובשיתוף ברשת תחת התיוג #Thrown Back Thursdays. נכון להיום, מעל ל- 228 מיליון תמונות כאלו צולמו ושותפו ברחבי הרשת, כשהאתגר האמיתי הוא דיוק השחזור ביחס לסיטואציה המקורית.

אם מחברים את ערך הנוסטלגיה הזה עם חופשות משחתיות, מקבלים הזדמנות מדהימה (זאת בתנאי שהזכרונות מהחופשות המשפחתיות מעוררות אצלנו זכרונות ילדות נעימים ומהנים).

2014-07-26_1140

על בסיס התובנה הזו ענקית התיירות "Expedia" השיקה קמפיין תחרותי המבוסס תכן גולשים (UGCׂ) באינסטגרם תחת השם "Thrown Back Thursdays", במסגרתו גולשים מוזמנים לשחזר תמונות מחופשות משפחתיות ולשתף אותן באינסטגרם עם התיוג #tbt. לזוכים Expedia מציעה חופשה משפחתית ליעד המקורי.

בכל יום חמישי מעכשיו ועד חודש ספטמבר, צוות שופטים מיוחד לש Expedia יבחר תמונה מנצחת אחת, זו שלדעתו מהווה שחזור מוצלח של החוויה המקורית ויעניק להם פרס בדמות שחזור אותה חופשה משפחתית. יהיה מעניין לעקוב אחרי חשבון האינסטגרם של Expedia כדי לראות את תמונות הגולשים וכמובן – הזוכים.

 

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.