כל מי שביקר בניו-יורק בטוח ראה ברחובות העיר עגלות למכירת "Hot Dog" לצד דוכנים למכירת גלידה או אפילו בייגל'ה ופירות. אליהם מצטרפת תופעה חדשה ומיוחדת -"מסעדות על גלגלים". כיום ניתן לראות יותר ויותר יזמים צעירים שהסבו רכבים מסחריים שקנו למסעדות ניידות, המציעות למכירה סוגים שונים של מאכלים החל מגלידות, המבורגרים ואפילו מאכלים מורכבים יותר שלא יביישו מסעדות ביסטרו מפוארות. התוספת המשמעותית שהופכת את המסעדות הנידות למיוחדות יותר היא השימוש הנרחב במדיה חברתית כאמצעי לתקשר עם קהל הלקוחות שלהם! כולם, ללא יוצא מהכלל נעזרים בפרופיל הטוויטר שלהם כדי לעדכן את הלקוחות במאכלים שיוגשו באותו היום וכדי לעדכן על המקום הבא אליו יגיעו בעיר. תופעת המסעדות על גלגלים הופכת לתופעה חברתית מרתקת, המשלבת לא רק חוויה קולינרית מעניינת וחדשנית (תחשבו שאתם הולכים ברחוב  ופתאום רואים מסעדת סושי ניידת שעוצרת ממש לידיכם ומציעה לכם תפריט סושי מפנק… מגניב לא?), אלא גם חוויה חברתית בה הלקוחות מצלמים עצמם אוכלים, מצלמים את המזנונים ניידים, משתפים עם חברים בטוויטר ובפייסבוק, מעדכנים בפורסקוור, ובכך עוזרים להפיץ ולפרסם את המסעדה ברחבי הרשת.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.