…………………………………………………
בהמשך לפוסט שפרסמתי שעסק בתרומה האדירה שיש ל- iPad להחזרת ענף המגזינים להיות רלוונטיים מצאתי את האפליקציה המגניבה הזו שהושקה השנה ושנקראת "Flipboard". מה זה בעצם? זה המגזין שלכם, הדברים שאיכפת לכם מהם ושמעניינים אתכם, הכל באפליקציה אחת. למעשה זו אחת האפליקציות הראשונות שהושקו עבור ה- iPad,  המנסה להגדיר מחדש את השילוב של אפליקציית מגזינים ותכנים דיגיטאליים בשילוב מדיה חברתית ותוכן גולשים.

העבודה על האפליקציה יצרה הזדמנות עבור המעצבים והמפתחים שלה לחשוב ולתכנן ממשק משתמש ייחודי, חדשני ומעניין, כזה שישלב בהצלחה תוכן מגזיני וסטאטוסים חברתיים. רבות נאמר אודות העובדה שתוכן של מגזינים מתאימים כמעט באופן טבעי לגודל ולחווית השימוש בטבלטים, אך כשחושבים על עדכוני סטאטוסים וציוצים – כל אותם תכנים שאנחנו יוצרים ואוהבים לשתף ברשת, אפשר להבין שמדובר באתגר רציני כשרוצים לשלב בין השניים.

נשאלת השאלה: האם תוכן מדיה חברתית יכול להיות גם אסטטי ולהיות מוצג בצורה פונקציונאלית ע"ג טבלט? את זה בדיוק מציעה "Flipboard". היא משלבת פידים אישיים מטוויטר ופייסבוק ולמעשה מרכיבה מהם מגזין חברתי המורכב מהתכנים האישיים של כל משתמש. מלבד חווית המגזין שהמשתמש מקבל, מדובר בצורה חדשנית ומאוד מעניינת להצגת תכנים של טוויטר ופייסבוק בממשק מגע המציע חוויה מהירה ופשוטה.

מאוד ממליץ לכם להיכנס לאתר של Flipboard.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.