“Hyperlapse" ככלי שווקי בידי סוכנויות פרסום ודיגיטל 

יממה בלבד לאחר שאינסטגרם השיקה את האפליקציה החדשה שלה, "“Hyperlapse" (לפוסט קודם שלי אודות האפליקציה – Link), וכבר מתחילים לצוץ שימושים שיווקיים, כך ע"פ אתר DIGIDAY.

למי שלא שמע את האפליקציה החדשה, רק אספר שמדובר באפליקציה המאפשרת לכל אחד לצלם סרטוני ווידאו במהירות גבוהה ("Hyperlapse") ובאיכות גבוהה ישירות מהסמארטפון. צירפתי פה לפוסט מספר דוגמאות של סוכנויות פרסום ודיגיטל מרחבי העולם שזיהו את הפוטנציאל שבאפליקציה ככלי שיווקי, ומיהרו לצלם ולשתף סרטוני המתעדים את המשרדים שלהם. חלק מהדוגמאות טובות יותר, אחרות פחות, אבל בגדול אפשר להבין מהן את הכיוון הכללי וכמובן את הפוטנציאל.

לדעתי מדובר בדרך מעולה לרכב את הבאזז האדיר שאפליקציית "Hyperlapse" זוכה לה מאתמול וכמובן הזדמנות לייצר תוכן איכותי שלמעשה משרת את הסוכנויות עצמן. מעניין יהיה כמובן להמשיך ולעקוב אחר יישומים נוספים ומגוונים יותר של הטכנולוגיה.

 

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.