כיצד חברות וותיקות ומבוססות בוחנות עצמן לאורך השנים דרך משקפיים של חדשנות והתחדשות? הנה לכם הסיפור של IBM, אחת מחברות הטכנולוגיה הוותיקות והמיתולוגיות בעולם, זו שאחראית על מגוון רחב של מוצרים ושירותים שהיא פיתחה שהשפיעו וממשיכים להשפיע על חיינו כיום. זהו סיפור בן 105 שנים על חדשנות טכנולוגית מבוססת חשיבה פורצת דרך ולא פחות חשוב על המשאב האנושי שהוא למעשה זה שמניע את המערכת כולה. אך השאלה שנותרת בעינה: כיצד חברה יכולה וצריכה להמשיך ולהתבונן על עצמה ועל המיקום שלה בעולם בראיה חדשנית, בשוק תחרותי ודינאמי (בעיקר בשנים האחרונות)? ראיון עם ג'ון לוואטה, סמנכ"ל השיווק העולמי של IBM שמדבר על העבר, על העתיד (ווטסון, בין היתר) ועוד:

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית שיווקית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.