דו"ח מרתק ומקיף של PSFK המשובחים (עדיין לא מכירים ועוקבים אחריהם? זה הזמן!) מנתח את הדרך שבה הטכנולוגיה משפיעה על חיי הצרכנים כיום. הדו"ח מתמקד בצירים מרכזיים שלטענתם הופכים את חיינו המודרניים לטובים יותר – דרך הטכנולוגיה. אחת המגמות המופיעות בדו"ח -הכל INSTANT: אפליקציות דיגיטליות מקשרות אותנו ישירות עם מוצרים ושירותים שמעניינים אותנו. החיבור הופך מיידי, יישר ונוח יותר והפוכים גם נגישים למקום ולזמן שבו אנחנו רוצים לצרוך אותם.

דוגמה מעולה לשירות שעושה בדיוק את זה הוא- Magic: שירות מבוסס SMS בלבד, המאפשר לכל אדם (בתנאי שהוא/היא חיים בארה"ב) לבקש כל סוג של שירות או מוצר, ישירות מהמובייל באמצעות שליחת הודעות. רוצים פיצה באמצע הלילה? פשוט סמסו והשליח בדרך אליכם. שכחתם לקנות פרחים לכבוד יום הנישואים ואתם תקועים בפגישה? פשוט סמסו והצלתם את עצמכם מאסון זוגי. הייחוד בשירות של Magic הוא במיידיות שלו, בהתאמה שלו לדור שחי וצורך את השירותים שלו במנות קצובות ומהירות – במובייל:

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.