בזמן שמשווקים רבים מחפשים דרכים יצירתיות ומקוריות לשווק את המוצרים והשירותים שלהם בערוצים הדיגיטליים, paywithatweet היא דוגמה מעולה שיושבת על תובנה סחר בסיסית מבוססת סושיאל. כיום משווקים בערוצים הדיגיטליים מבינים היטב את הערך הרב שנוצר מעצם השיחה והשיתוף של מוצרים ושירותים, ערך שהוא לעתים גבוה יותר משווי כספי. בדיוק על בסיס ההנחה הזו, paywithatweet מציע פתרון סחר חכם מבוסס סושיאל שעובד על עיקרון מאוד פשוט: אנשים יכולים לשלם בעזרת השיתוף שלהם. הפלטפורמה החינמית מאפשרת לכל אחד לייצור קידום של המוצר ו/או השירות שהוא מעוניין להציע, מטמיעים כפתור paywithatweet באתר או בבלוג ומזמינים גולשים לשתף את המוצר ובתמורה – לקבל אותו בחינם.

את paywithatweet הקימו שני יזמים שאפילו זכו בפרס האריה השואג בפסטיבל קאן בשנת 2011 (קישור למידע נוסף) ואפילו מציגים את הפלטפורמה לשימוש חינם ע"י משווקים ועסקים במטרה לעודד שימוש בקונספט ה"קח-תן": תן שיתוף וקח מוצר. ערך השיתוף של גולשים ואף יותר – ההמלצה האישית שלהם על תוכן כלשהו הוא אמצעי בעל השפעה אדירה המחזקת את אמון שאר האנשים שלומדים על המוצר או השירות דרך חברים ומכרים ברשת. לאתר החברה לחצו כאן.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.