__________________________________________
קו"ח מקצועי
יועץ אסטרטגי לשיווק באינטרנט לעסקים בינוניים וקטנים, TasteMaker, בלוגר ואיש רנסאנס. הדרייב שלי הוא השפעה חיובית, השראה ושגשוג ללקוחות שלי ולי.

בין הלקוחות שלי סטארטאפים בתחילת דרכם, חברות מדיה, בעלי מקצועות חופשיים ובעלי אתרים שרוצים להגדיל את הטראפיק שלהם באופן משמעותי. בין לקוח ללקוח אני מטפח נכסים אינטרנטיים משלי, אחד האתרים הפייבוריטים שלי מתחילת הדרך לדוגמא הוא 10Dibrot.com, כמובן שיש את וואללה אישי שהוא למעשה הבייבי שלי. בימים אלו אני משיק אתר מקצועי שנקרא, ובכן, טראפיק.

מה הדבר שהכי מלהיב אותך לגבי התחום שלך?
הקרקע הבתולית, מה שאנחנו עוד לא יודעים שאנחנו לא יודעים וההזדמנויות המרובות שהאינטרנט מכיל.

אם לא הייתי…אז הייתי….?
עורך דין

מה המדד שלך להצלחה עבור לקוח?
ROI חיובי ושהוא מקבל מספיק שיחות שיעסיקו אותו כדי לא להפריע לי להביא לו ביזנס

מה לדעתך השינוי התפיסתי המשמעותי ביותר של לקוחות לגבי תחום הדיגיטל בשנים האחרונות (שינויים שבאים לידי ביטוי בציפיות הלקוחות ממך)?
אפשרויות המדידה. לקוחות מצפים לדוחות וניטור כל תזוזה של היוזרים. זה אבסורדי כאשר מגיע לקוח שמשקיע יותר במדיה המסורתית ומתגרזן על התקציב באינטרנט.

איזו עצה חשובה תיתן למי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום?
תהדק חגורות, זו הולכת להיות נסיעה מהירה. הקצב הטכנולוגי מחייב אותנו ללמוד ללמוד ולהשקיע בגמישות וביכולות ההטמעה. מה שנכון עכשיו לא רלוונטי מחרתיים.

לאן אתה צופה ששוק הדיגיטל יצעד ב- 5 השנים הקרובות? למה מותגים צריכים להיערך? 
שוק הדיגיטל ימשיך לצעוד לכיוון המובייל והמותגים שעוד לא שם חייבים להתעורר עכשיו. השילוב בין הענן לחומרה צפוי להוליד אפשרויות סנכרון עם מכשירי קצה שפורצים את גבולות הסמארטפון, אמנם ייקח זמן עד שמשקפי גוגל יהיו נחלת הכלל אולם שעונים והתקנים נוספים ייכנסו למשחק לדעתי.
המותגים צריכים להיערך לדור החדש שמדבר יותר מהר מהם ומצפה לחוויה מושלמת בכל מדיום דיגיטלי ויהיה פחות סלחן מדור הביניים – אני חושב שזה אומר חוויה חלקה, יעילות ומינימום בולשיט.

מה לדעתך תפקיד התוכן כחלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית של מותגים וכיצד זה מתקשר ל- Social?
התוכן כמובן צריך לספר את סיפור המותג ולספר אותו בצורה אנושית ומעוררת השראה. בסושיאל יש חשיבות לייחודיות הקול של המותג, הקול הזה צריך להיות מבודל היטב ולהישמע חזק בבליל הקולות שמושמעים נון-סטופ. אם כן, תפקיד התוכן לדעתי הוא לייצר לא רק אינגייג'מנט אלא בעיקר זהות.

מה הטעות הנפוצה ביותר של מותגים בהקשר לערך ה- Social?
המרדף אחרי הלייקים. רבים מפספסים את זה שהלייק הוא האמצעי ולא המטרה.

Mobile: מגמה חשובה שכדאי למותגים לשים לב אליה? מה לדעתך אנו צפויים לראות בתחום בשנים הקרובות? מה מותגים בינלאומיים מבינים לגבי Mobile ובארץ עוד לא מבינים?
תשלומים בסמרטפון, הארנק הדיגיטלי, גוגל wallet ושאר NFC למיניהם יתבססו לדעתי. בארץ זה עוד ממש בקטן ואותו דבר לגבי E-commerce באופן כללי, ישראל עדיין לא שם, זה לא נובע רק מחוסר הבנה של המותגים אלא גם מחוסר הבנה של הקהל.

מתחרים ש-"עושים את העבודה" – בארץ או בחו"ל…
אני לא אוהב לקרוא להם מתחרים, הם קולגות…יש לי הערכה עצומה למזבלה, פידבק, חורימבה, דילירי, עידוק, טל שניידר ו redefine כמובן.

מה לדעתך גרם לישראלים לאמץ את פייסבוק כרשת החברתית המרכזית (פרטי ועסקי) ומדוע רשתות נוספות כגון טוויטר לא תפסו נתח שוק משמעותי בישראל?
הכחול והלבן עשו להם את זה.

מה נותן לך השראה?
הסטטוסים של "חוכמת הפרפר", סתאאאאם.

כשאתה לא בעבודה – הדרך שלך להירגע
זמן איכות עם האישה

המוסיקה שלי
Old school rap

הסרט שלי
מועדון קרב (אבל לא מדברים על זה)
פני צלקת (אני הבעלים של העמוד ב"עין הדג")

האוכל שלי
חריף.

אישיות שהייתי שמח לשבת איתה לכוס קפה
תומס אדיסון

תמיד יש לי בכיס
השילוש הקדוש: ארנק. מפתחות. אייפון.

האתר/ים שאיתם אני פותח את הבוקר
Facebook ו-TED

לאיזה מחנה אתה משתייך? (ios, android, bb ?)
iOS for Life!

האפליקציה שאני לא יכול/ה בלעדיה
The Chive

למשתתפים נוספים בסדרת שאלוני ה- Q&A עם תעשיית הדיגיטל >

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.