___________________________________________________
קו"ח מקצועי בפסקה קצרה

מייסד ומנכ"ל חברת teenk המתמחה בשיווק ופרסום לבני נוער וצעירים, חבר מועצת העיר תל אביב יפו מטעם "רוב העיר" רשימת הצעירים, מייסד ויו"ר איגי, ארגון הנוער הגאה הנותן מענה לאלפי בני נוער מהקהילה הלהט"בים ברחבי הארץ.

מה הדבר שהכי מלהיב אותך לגבי התחום שלך?
המהירות שבה הכל משתנה, בייחוד שעובדים עם בני נוער ואורך החיים של טרנד נע בין 3-5 חודשים. אין יום שחוזר על עצמו ותמיד יש הפתעות

מה ההישג המקצועי המשמעותי ביותר שלך?
ההישג המשמעותי המקצועי הוא ללא ספק היכולת לזהות את הפוטנציאל בעבודה עם בני נוער וההקמה של חברה שמתמחה רק בפלח שוק הזה. בנוסף, ההקמה של קהילת מובילי הדעה של טינק. זה לב העשייה של החברה. אלפי בני נוער מובילי דעה שיודעים הכי טוב מה הם רוצים.
אם לא הייתי…אז הייתי….?
שחקן או מנהל בצפר

מה המדד שלך להצלחה עבור לקוח?
בכל קמפיין המדדים משתנים אבל אין ספק שהיכולת להניע את הצרכנים לעשות משהו והשיחה שמצליחים לייצר הם שני המדדים שמלווים אותנו בכל פעילות

מה לדעתך השינוי התפיסתי המשמעותי ביותר של לקוחות לגבי תחום הדיגיטל בשנים האחרונות (שינויים שבאים לידי ביטוי בציפיות הלקוחות ממך)?
שהדיגיטל הוא לא רק מדיה משלימה אלא זירה שיכולה להיות שחקן עצמאי לחלוטין

איזו עצה חשובה תיתן למי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום?
להקיף עצמו באנשים שאוהבים, חיים ונושמים טכנולוגיה, דיגיטל וניו מדיה

מה העצה הטובה ביותר שאתה קיבלת בקריירה?
Keep it simple stupid
מה מותגים/ לקוחות חייבים להבין לגבי דיגיטל ועדיין לא ממש מפנימים?
שהמותג הוא לא רק שלהם ולצרכנים יש SAY

לאן אתה צופה ששוק הדיגיטל יצעד ב- 5 השנים הקרובות? למה מותגים צריכים להיערך (אתגרים)?
הרבה יותר קרוס מדיה וחיבור לנקודות המכירה ולמכירות

מה לדעתך תפקיד התוכן כחלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית של מותגים וכיצד זה מתקשר ל- Social?
בעולם הניו מדיה יש ציפייה שהמותג ידבר איתי כל הזמן, ישעשע אותי ויפתיע אותי. הבעיה היא מה קורה אם למותג אין שום דבר מעניין להגיד. כאן נכנסת החשיבות ביצירת ובניית עולמות תוכן למותגים ובנייה של סיפור למותג. כשיש סיפור טוב ומעניין הרבה יותר קל לדבר עם הצרכנים

מה הטעות הנפוצה ביותר של מותגים בהקשר לערך ה- Social?
מדברים כשאין להם משהו מעניין להגיד

Mobile: איזו מגמה חשובה שכדאי למותגים לשים לב אליה? מה לדעתך אנו צפויים לראות בתחום בשנים הקרובות? מה מותגים בינלאומיים מבינים לגבי Mobile ובארץ עוד לא מבינים?
כשלמעלה מ 70% מבני הנוער יש סמארטפון והם גולשים בפייסבוק מהסלולאר יותר מאשר מהמחשב זה מחייב אותנו להתאים את הפעילות גם לסלולאר. היתרון הגדול של הסלולאר הוא הנידות, החיבור לנקודות מכירה והזמינות האדירה.

למותג/ לקוח שבא ואומר: "אני מעוניין לעשות את צעדי הראשונים לביסוס ערך הדיגיטל במותג שלי", מה המלצתך לגבי הצעדים הראשונים שעליו לעשות?
להבין מהם עולמות התוכן שלו ולבנות סיפור מעניין למותג.

מתחרים ש-"עושים את העבודה" – בארץ או בחו"ל…
מאוד אוהב את כל הפעילות הדיגיטאלית של אקס בעולם ושל KIT KAT

מה נותן לך השראה?
בני הנוער בטינק הם מקור ההשראה המשמעותי ביותר. מספיק לי לדבר איתם אונליין במשך רבע שעה ואני כבר מלא ברעיונות חדשים לקמפיין. גם קליפים מעוררים בי השראה.

כשאתה לא בעבודה – הדרך שלך להירגע/ לנוח
מרתונים של סדרות טובות או לאכול

המוסיקה שלי
עכשיו מנגן אצלי האלבום של לנה דל ריי

הסרט שלי
הגן התלוי , שורטבאס

האוכל שלי
כל מה שיש בו בצק וגבינה מותכת

אישיות שהייתי שמח לשבת איתה לכוס קפה 
קפה עם מארק צוקרברג יכול להיות מעניין אבל גם עם ג'אסטין טימברלייק

 האתר/ים שאיתם אני פותח את הבוקר
Ynet, פייסבוק, אינסטגרם

לאיזה מחנה אתה משתייך? (ios, android, bb ?)
IOS

האפליקציה שאני לא יכול בלעדיה
ווטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק וגם האפליקציה של teenk

למשתתפים נוספים בסדרת שאלוני ה- Q&A עם תעשיית הדיגיטל >

 

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.