עופר אלוני, חוצ-פה פרסום דיגיטלי חריף
______________________________________
קו"ח מקצועי בפסקה קצרה

בעלים ומנכ"ל חוּצ-פּה פרסום ודיגיטל חריף, שחקן בשעות הפנאי (גרוע מינוס) ובעליו הגאה של שלוּּק- הכלב הגאה ביותר בת"א.

מה הדבר שהכי מלהיב אותך לגבי התחום שלך?
החופש לעשות הכל- מכוון שהמשרד שלנו יוצר חשיפה ומוּדעות ללקוחות בכל דרך ואמצעי אנחנו ממציאים את עצמנו בכל פעם מחדש ואין טוב יותר מזה.

מה ההישג המקצועי המשמעותי ביותר שלך?
שאני פוגש אנשים שמזהים את ה"חריף" אצל הלקוחות שלנו, זה ההישג שלי.

מה הדבר הכי חשוב שלא יודעים על המקצוע/ תחום שלך?
בתחום שלי אין "קופסא", אין "ערוץ שיווקי" או "מדיה אחת" לחשיפת הלקוח. מכיוון שקיימות אין ספור אפשרויות להיחשף מול קהל היעד שלך אתה צריך לדעת לבחור מהי הדרך הייחודית ביותר ליצירת באז, החשיפה והמודעות- Make Something to remember

אם לא הייתי…אז הייתי….?
שחקן כמובן, לפני שנתיים למדתי משחק ומאז אני לא יכול להפסיק ולטעום מהחוויה

מה המדד שלך להצלחה עבור לקוח?
ברגע שזוכרים לאורך זמן קמפיין שעשינו ללקוח ובזכותו הוא מאושר יותר, אנחנו יודעים שהצלחנו. הוקמנו בתחילת שנה שעברה ועד שלא נהיה שבעים לא נרגע!

מה לדעתך השינוי התפיסתי המשמעותי ביותר של לקוחות לגבי תחום הדיגיטל בשנים האחרונות (שינויים שבאים לידי ביטוי בציפיות הלקוחות ממך)?
הלקוחות מבינים היום שתחום הדיגיטל הוא אחד התחומים העיקריים ביותר בהגעה למסה גדולה של אנשים בצורה ממוקדת יותר עם משאבים קטנים יותר לעומת המדיה המסורתית.

איזו עצה חשובה תיתן למי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום?
אולי זה קצת נשמע פלצני אבל אם יש לך קונספט, לך עליו עד הסוף ושים x על מי שצריך. לדוג' תמיד תחשוב איך בחיים לא הייתי מקדם מישהו ועל זה תלך. טוב.. לא עד כדי כך.

מה העצה הטובה ביותר שאתה קיבלת בקריירה?
אנחנו תמיד שוכחים שבסופו של דבר העבודה היא בין אנשים, כשהתפיסה היא באמת כזו ולא עוד סיסמא הכיף הוא בהרבה יותר גדול ומשם מגיעים כל שאר הדברים הנוספים שאנחנו אוהבים.

מה מותגים/ לקוחות חייבים להבין לגבי דיגיטל ועדיין לא ממש מפנימים?
נדרשת נוכחות דיגטלית לאורך זמן. אין פה זבנג וגמרנו, קפיש?

חוצ-פה פרסום דיגיטלי חריף

לאן אתה צופה ששוק הדיגיטל יצעד ב- 5 השנים הקרובות? למה מותגים צריכים להיערך?
היום לא כל אחד נמצא בדיגיטל ומחר כן.
אלף מודעות עיתון בעמוד אחד- ברגע שכולם יהיו שם אז לא ישימו כבר לב לאף אחד. המותגים צריכים ליצור בידול גם בדרך שבה הם נמצאים בשוק הזה ולא רק פשוט.. להיות שם.

מה לדעתך תפקיד התוכן כחלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית של מותגים וכיצד זה מתקשר ל- Social?
בלי התוכן אין אסטרטגיה דיגיטלית, הכל מתחיל ומסתיים בו. דע איך לדבר עם הקהל שלך גם במדיה הזו ואל תשעמם אותם, במיוחד לא ברשתות החברתיות כי אח"כ זה יעלה לך.

מה הטעות הנפוצה ביותר של מותגים בהקשר לערך ה- Social?
האבסורד הוא שעדיין יש לא מעט אנשים שנמצאים כל היום ב- social אבל הם האחרונים שיכניסו את המותג שלהם אליו. כשלבסוף יפול להם האסימון הדרך שלהם תהיה בהרבה יותר מאתגרת, ארוכה ויקרה.

Mobile: איזו מגמה חשובה שכדאי למותגים לשים לב אליה? מה לדעתך אנו צפויים לראות בתחום בשנים הקרובות? מה מותגים בינלאומיים מבינים לגבי Mobile ובארץ עוד לא מבינים?
מותגים בחו"ל מבינים שהטלפון הסלולרי הוא כבר חלק מהיד של הבן אדם, ממש כמו אצבע נוספת וכך צריך להתייחס אליו. אנחנו לאט, לאט נשאבים ל"מסך השני" והעתיד יתרכז בו יותר מכל ערוץ אחר.

למותג/ לקוח שבא ואומר: "אני מעוניין לעשות את צעדי הראשונים לביסוס ערך הדיגיטל במותג שלי", מה המלצתך לגבי הצעדים הראשונים שעליו לעשות?
דבר ראשון יש להכיר את האסטרטגיה הכוללת של המותג ואיך הדיגיטל יכול לשרת אותה, אח"כ מתבלנים את התוכנית טוב, טוב כדי ליצור אימפקט משמעותי יותר.

מתחרים ש-"עושים את העבודה" – בארץ או בחו"ל….
וואו יש הרבה מצוינים בעיקר בחו"ל- אבל תמיד כיף לראות כשרונות מבית שלא הולכים עם הזרם ומצליחים ליצור דברים מעוררי השראה.

מה לדעתך גרם לישראלים לאמץ את פייסבוק כרשת החברתית המרכזית (פרטי ועסקי) ומדוע רשתות נוספות כגון טוויטר לא תפסו נתח שוק משמעותי בישראל?
הישראלים כבר ידועים כ"מאמצים מוקדמים", בנוסף הרשת הזו המשיכה את רשת ה"ח'ברה" שכבר היתה מוכרת כך שהדרך לשם היתה יותר פשוטה ומהירה. לדעתי רשתות אחרות לא הצליחו ליצור אצלנו את הבאז הנכון בזמן הנכון לעומת רשתות אחרות, לדוגמא בטוויטר היה עד לא מזמן את מחסום השפה שהרתיע אנשים מלהכנס ולהרגיש בה בנוח.

מה נותן לך השראה?
עבודות של אחרים, לדעת שאני לא היחידי שעומד לקראת אשפוז בכפייה 😉

כשאתה לא בעבודה – הדרך שלך להירגע/ לנוח
וואו אמממ.. לבלות עם אשתי או עם החבר ההולך על 4 – "שלוּק" או פשוט לשכב על הגב ולעצום את העיניים עם מוסיקה טובה ברקע.

המוסיקה שלי
לאחרונה Boom Pam הגדולים

הסרט שלי
לצאת מהבית ולא להיות בטוח אם נעלתי

האוכל שלי
פיצה מ'זתומרת!

אישיות שהייתי שמח לשבת איתה לכוס קפה 
רובין ויליאמס

תמיד יש לי בתיק/ בכיס
סוכריות פרופוליס ובקבוקני טבקסו לפגישות.

האתר/ים שאיתם אני פותח את הבוקר
Ads of the world ו- Creativecriminals וכמובן פייסבוק, גימייל וכל שאר..

לאיזה מחנה אתה משתייך? (ios, android, bb ?)
גם פה אני סובל מפיצול אישיות:
מחשב – ios
סלולרי- android

האפליקציה שאני לא יכול/ה בלעדיה
שעון מעורר

צילום מסך
 

למשתתפים נוספים בסדרת שאלוני ה- Q&A עם תעשיית הדיגיטל >

 

 

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.