תומר גידרון

קו"ח מקצועי בפסקה קצרה
מנהל קריאייטיב בבאומן בר רבנאי Saatchi & Saatchi, מטפל בשטראוס עלית, קרלסברג, אמריקן אקספרס ומגוון תקציבים נוספים. חיי בת"א, בזוגיות. שחקן הפוקר הגרוע ביותר בעולם, לעומת זאת בבישול אני ככה ככה.
 

מה הדבר שהכי מלהיב אותך לגבי התחום שלך?
שאפשר להמציא אותו בכל פעם מחדש.

מה ההישג המקצועי המשמעותי ביותר שלך (או שטרם הושג ולשם אתה מכוון?)
שקת הכרטיס הכחול של אמריקן אקספרס (BLUE) בשיתוף עם עברי לידר והבמאי וניה היימן. הצלחנו להוציא את הלקוח מאזור הנוחות שלו כדי לייצר תוכן רלוונטי לקהל היעד.

פרויקט "The impossible brief" וכל מה שקרה אחר כך. פרויקט מתגלגל שזכה להכרה בינלאומית וגם לא מעט פרסים על הדרך.

מה הדבר הכי חשוב שלא יודעים על המקצוע/ תחום שלך?
הפכנו להיות "מאלפי תמנונים" – כל פעילות מכילה עשרות זרועות ממשק עם הצרכן – טלוויזיה, דיגיטל, שטח, רשתות חברתיות. זה דורש מאתנו המון שליטה, ריכוז ושמירה על רלוונטיות.

אם לא הייתי…אז הייתי…
משהו שקשור בכתיבה.

מה המדד שלך להצלחה עבור לקוח?
המדד של סבתא שלי. אני משתדל להראות לה כל דבר שאני עושה. היא כמובן דואגת לרוץ לספר על זה לכל החברות בבית אבות ולחזור אלי עם הערות לקוח.  

מה לדעתך השינוי התפיסתי המשמעותי ביותר של לקוחות לגבי תחום הדיגיטל בשנים האחרונות (שינויים שבאים לידי ביטוי בציפיות הלקוחות ממך)?
ללקוחות של היום יש המון ידע והציפיות בהתאם.

איזו עצה חשובה תיתן למי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום?
עזוב את הטריקים ותלמד לספר סיפור!

מה העצה הטובה ביותר שאתה קיבלת בקריירה?
אל תתאהב ברעיונות שלך. 

מה מותגים/ לקוחות חייבים להבין לגבי דיגיטל ועדיין לא ממש מפנימים?
רעיונות גדולים דורשים אנשים טובים, זמן וכסף. אנשים טובים יש ברוך השם.

לאן אתה צופה ששוק הדיגיטל יצעד ב- 5 השנים הקרובות? למה מותגים צריכים להיערך (אתגרים)?
תוכן, תוכן ועוד תוכן.

מה לדעתך תפקיד התוכן כחלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית של מותגים וכיצד זה מתקשר ל- Social?
התוכן יכול להיות יותר חזק מהמותג. אנשים ילכו אחרי מה שמעניין אותם ולא אחרי גריד צבעוני ולוגו מדליק.

Mobile: מגמה חשובה שכדאי למותגים לשים לב אליה? מה לדעתך אנו צפויים לראות בתחום בשנים הקרובות? מה מותגים בינלאומיים מבינים לגבי Mobile ובארץ עוד לא מבינים?
מובייל יהפוך לחלק משמעותי מחווית הצפייה בפריים טיים. אנחנו כבר מרגישים את זה היום, אבל זה רק ילך וישתכלל.

מתחרים ש-"עושים את העבודה" (פרגון) – בארץ או בחו"ל….
העבודה של "אלנבי". אני לא מכיר אותם אישית, אבל לדעתי הם עושים יופי של עבודה.

מה לדעתך גרם לישראלים לאמץ את פייסבוק כרשת החברתית המרכזית (פרטי ועסקי) ומדוע רשתות נוספות כגון טוויטר לא תפסו נתח שוק משמעותי בישראל?
אני חושב שלאנשים מאוד נוח להתמודד עם כיכר מרכזית אחת ולדעת ששם הכל קורה בכל רגע נתון. גם אני כזה.

מה נותן לך השראה?
אנשים בעיקר.

 כשאתה לא בעבודה – הדרך שלך להירגע/ לנוח:
צפייה בתוכניות ריאליטי. ככה המוח עובר למצב מיוט.

 המוסיקה שלי:
נכון לרגע זה – "ברזל ואבנים" של נועם רותם. מומלץ.

הסרט שלי:
"עמוק באדמה" זאת סדרה שלא תצא לי מהראש עוד המון זמן.

האוכל שלי:
בשר על כל חלקיו.

אישיות שהייתי שמח לשבת איתה לכוס קפה (דמות שהאי בין החיים או שלא…):
דיוויד דרוגה.

תמיד יש לי בתיק/ בכיס:
 מחברת ועט.

האתר/ים שאיתם אני פותח את הבוקר:
דה מרקר, ווי נט ו-  fwa

לאיזה מחנה אתה משתייך? (ios, android, bb ?)
IOS

האפליקציה/יות שאני לא יכול/ה בלעדיה:
Camera+, Big lens ואינסטוש כמובן.

 למשתתפים נוספים בסדרת שאלוני ה- Q&A עם תעשיית הדיגיטל > 

Join_Redefine_On_Facebook

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.