נעים להכיר: נועה בן גיאת (בטוויטר: noaabengiat@)

1111

קו"ח מקצועי בפסקה קצרה

נחשפתי לעולם הדיגטל ב 2001, ומאז ועד היום, אני מתמחה בעולם זה על גווניו השונים.

ב 2007 , הקמתי ביחד עם רונן קליין את חברת אנטרטיקה המתמחה במיתוג וחווית משתמש. רוב חיי גרתי בחו״ל (קניה, גרמניה וארה"ב) שם נחשפתי לתרבויות שונות, הבדלי גישה וניואנסים שעוזרים לי לקדם את מטרות לקוחותיי בזירה הבין לאומית.

 

מה הדבר שהכי מלהיב אותך לגבי התחום שלך?

אנשים ………

בסופו של יום מדובר בבני אדם, מה מניע אותם? מה גורם להם לעשות אחד ולא אחר? מה גורם להנות ומה מרתיע אותם – כל ההתעסקות בקשרים אנושיים וקשרים פסיכולוגיים וכיצד ניתן לקשרם לטכנולוגיות הקיימות ולהשתמש בהן לשיפור החוויה אנושית.

מה ההישג המקצועי המשמעותי ביותר שלך?
הובלנו מספר חברות תהליך עמוק של שינוי מיצוב וחווית משתמש – תהליך שבסופו אותן חברות שיפרו את הישגיהן ורווחיותן. כל פרויקט כזה הוא הישג מבחינתי.

אנטרטיקה

אם לא הייתי…אז הייתי….?
אמממממ, מדריכת טיולי ספארי בקניה.

מה לדעתך השינוי התפיסתי המשמעותי ביותר של לקוחות לגבי תחום הדיגיטל בשנים האחרונות (שינויים שבאים לידי ביטוי בציפיות הלקוחות ממך)?
הלקוחות מתחילים להבין שערך חווית המותג/המשתמש הוא חשוב וקריטי למרות שלא תמיד ניתן לכמת אותו למספרים. בנוסף, מתחילה להתבסס ההבנה שהתנסות וחדשנות אינן ניתנות לקנייה, אלא שצריך לשאוף אליהן כדרך חיים. דוגמא טובה לכך זאת הרכישה של בנק ״Capital One״ את חברת עיצוב חוויית המשתמש – ״Adaptive Path״ .

מה מותגים/ לקוחות חייבים להבין לגבי דיגיטל ועדיין לא ממש מפנימים?
קצב השינויים של היום משנה את כללי המשחק – עמ"נ להפוך מותג לריווחי, עליו ליצור חוויה ארוכת טווח של שביעות רצון מתמשכת לאורך כל חיי המוצר. העבודה האמיתית מתחילה לאחר השקת המוצר/שירות ולא לפניה. צריך לזכור שאנחנו יוצרים חוויה כוללת, לא רק תוצרים.

לאן את צופה ששוק הדיגיטל יצעד ב- 5 השנים הקרובות? למה מותגים צריכים להיערך (אתגרים)?
העולם הדיגיטלי הופך להיות המרכז של חברות ומותגים, ויש פה הזדמנות ליצור מערכת יחסים חזקה בינם לבין הלקוח. מערכת יחסים ריגשית של אהבה ונאמנות ולא רק של מכירות, שירות ותמיכה.

Mobile: מה לדעתך אנו צפויים לראות בתחום בשנים הקרובות?
המובייל הופך להיות הכוח המוביל של עולם הדיגיטל והוא צפוי להתפתח לטכנולוגיות וכיוונים חדשים ומגוונים. ולכן חשוב להבין ולהגדיר את הליבה של החוויה ולא לתכנן לפי סוגי מכשירים/חומרה.

אנטרטיקה

לקוח שבא ואומר: "אני מעוניין לעשות את צעדי הראשונים לביסוס ערך הדיגיטל בחברה שלי", מה המלצתך לגבי הצעדים הראשונים שעליו לעשות?
צאו מהמשרד, דברו עם המשתמשים, ותשאלו הרבה ״למה״. 
אל תניחו הנחות על המשתמשים שלכם מבלי לבדוק אותן.

מתחרים ש-"עושים את העבודה" – בארץ או בחו”ל….
Cooper & Adaptive Path

מה נותן לך השראה?
אנשים , Internet , נסיעות , George Lucas, והמשפחה שלי כמובן

הסרט(ים) שלי
Hard Core Science Fiction

הספר שלי
The Ender Quintet Book Series

אישיות שהייתי שמח לשבת איתה לכוס קפה
בונו

תמיד יש לי בתיק/ בכיס
יותר חשוב: איזה תיק☺? מקבוק פרו, אייפון 5 (ה: 6+ בדרך), moleskin, lipbalm, ואופטימיות

4444

האתר/ים שאיתם אני פותחת את הבוקר
טוויטר, פייסבוק, מדיום

לרשימת כל הראיונות בסדרת ה- Q&A עם תעשיית הדיגיטל >

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.