קמעונאים כיום נאלצים להתמודד עם תופעת ה-"Show Rooming", תופעה שבה צרכנים מגיעים לחנות הפיזית ואז שולפים את הנייד, משווים מחירים ורוכשים On Line במחיר זול יותר.

דו"ח חדש של ה- "Business Insider" מתייחס לתופעה הפוכה ולמעשה לא חדשה: "Reverse Show Rooming", צרכנים שמחפשים מוצרים ברשת, ומגיעים לחנות הפיזית כדי לבצע את הרכישה. ע"פ הדו"ח Reverse Show Rooming הינה תופעה רווחת ופופולארית יותר בקרב הצרכנים, מה שמצמם את האיום על הקמעונאים הפיזיים. Link >>

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.