ג'רמיה אוואנג הינו אחד מהאסטרטגים הטובים ביותר ברשת ( web strategist, באנגלית זה תמיד נשמע יותר טוב….). ג'רמיה מקדיש את חייו למציאת דרכים בהן השימוש במדיה חברתית יכולה לתרום לחברות וארגונים להשיג את מטרותיהן. בבלוג שלו, נוהג ג'רמיה לפרסם מאמרים וניתוחים יוצאי דופן אודות המדיום האינטרנטי בכלל והמדיה החברתית בפרט, עד לכדי רמה שהוא נחשב כיום ל"סלב אינטרנט" (כן, יש מושג כזה!) מהשורה הראשנה. מגמת ה"סלבס באינטרנט" (web celebs) הינה תופעה שאינה חדשה במהותה אך כן חדשנית בעצם הגדרתה, לפיה אנשים הפעילים במיוחד ברשת ושנחשבים לסוג של "גורו" אינטרנטי (כל אחד בתחומו כמובן) זוכים למעמד של סלבריטי. סלבית רשת ידועה לא פחות היא שרה אוסטין, העורכת ומפיקה של מגזין אינטרנט הנקרא "pop17". המגזין בהפקתה מסקר לעומק את התופעה החברתית- תרבותית החדשה (ה-web celebs) במטרה לבדוק מי הם אותם סלבריטאי רשת? מה הסיפור שלהם? כיצד הצליחו למנף עצמם לרמת פופלאריות כזו וכו'. שרה זכתה לקיים ראיון קצרצר עם ג'רמיה אוואנג ובו שאלה אותו שאלות כגון: איך אתה מספיק לכתוב ולסקר נושאים רבים כל כך, האם אתה מוצא זמן לישון וכצד זה משפיע על חיי המשפחה? הראיון הקצר לפניכם:



About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.