פרסמתי פה בבלוג בעבר פוסט על רשת בתי המלון של תאגיד Virgin ועל המהלכים השיווקיים היצירתיים שהרשת המתגבשת מבצעת כדי לעורר את השיחה סביבה (מי שמעוניין לקרוא את הפוסט המקורי שלי – Link). המכנה המשותף לכל המהלכים הם זיהוי המאפיינים שבבתי מלון סטנדרטיים לרוב מפריעים או בעלי פוטנציאל לפגוע בחוויה (דרישת תשלום נוסף עבור חיבור לאינטרנט למשל).

אז הנה דוגמה למהלך גרילה שיווקי ברחובות מנהטן, צוות של Virgin Hotels מזמין עוברים ושבים להתחבר בחינם לרשת ה- WIFI, כי אין סיבה אמיתית שהוא לא יהיה חופשי…

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.