אתר הלוחות winwin.co.il מבית Ynet וקבוצת ידיעות אחרונות יצא בקמפיין פרסומי רחב היקף תחת הסלוגן החדש: "עושים הכל בשביל שתמכרו" וזאת במקביל למתיחת הפנים הרחבה שביצענו לאתר שכלל בין היתר החלפת הלוגו, שינויי צבעוניות ועוד. המסר שעומד מאחורי הקמפיין הוא: אנחנו מעדיפים להשקיע את המשאבים היקרים שעומדים לרשותנו בכם הגולשים ובעלי המודעות באתר במקום לצאת בסלוגנים וססימאות ריקות מתוכן ובכך להוכיח שאנחנו באמת עושים הכל בשביל שתמכרו.

זה המקום גם לתת שאפו ענקי למחלקת השיווק והפרסום שלנו שעשו לילות כימים כדי להרים את הקמפיין הכל כל מורכב וייחודי הזה יחד עם הצוות של ענבר מרחב שקד! אלה, איה וגבע – אתם גדולים!  😉

לכן, החלטנו לפרסם מודעות אמיתיות הלקוחות מהאתר ולפרסם אותם באמצעי המדיה השונים: שלטי חוצות ברחבי הארץ, פרסומות בטלויזיה, תשדירי רדיו, מודעות פרינט בעיתון ידיעות אחרונות, במגזינים של הקבוצה ובמקומונים וכמובן גם בפרסום מקוון ברחבי הרשת.

תשדיר פרסומת לדוגמה:


…………………………………………………………..
עומס המסרים הפרסומיים והשיווקיים שמציפים אותנו יכול לגרום לכל אחד מאיתנו שלא להפנים את האופי המיוחד של הקמפיין הזה: המודעות האמיתיות של כל אחת ואחד מכם יכול להופיע בפריים טיים בטלוויזיה, בשלטי חוצות ענקיים בצירי התנועה המרכזיים ברחבי הארץ, בתשדירי הרדיו בתוכניות הפופולאריות, או במודעות הפרינט בעיתונים! מדובר בפריסת מדיה חסרת תקדים עבור בעל מודעה באתר שמעוניין למכור את הרכב/ חיית מחמד או דירה.


………………………………………..

פעילות מדיה חברתית:

כדי למנף את הפעילות השיווקית הרחבה בחרנו להציג בפלטפורמות שונות ברשת את המודעות שלכם: יצרנו ערוץ ביו-טיוב ובו העלינו את סרטוני הטלוויזיה, פתחנו חשבון באתר שיתוף התמונות "פליקר" ובו אנחנו מציגים את כל מודעות הפרינט שמתפרסמות בשלטי החוצות, בעיתונים ובמגזינים. כמובן שכל המודעות קיבלו במה בעמוד הפייסבוק של winwin שמהווה כלי שיווקי ופרסומי חזק בפני עצמו (ושעוד ילווה מהלכים עתידיים של האתר), ובפרופיל הטוויטר שלנו (אתם עוד לא עוקבים אחרינו?).

במסגרת הקמפיין החלטנו ליצור עמוד ייחודי באתר שילווה את הפעילות הפרסומית והשיווקית ובו ריכזנו את כל המודעות שלכם שמשתתפות בו. עמוד הקמפיין כולל קישורים לשאר הפלטפורומות שציינתי (פייסבוק, טוויטר, you tube, פליקר).
לינק לעמוד הקמפיין.

אני ממליץ לכולכם להצטרף לעמוד הפייסבוק של winwin כדי להתעדכן עם פעילויות חדשות ומעניינות שנקיים ובכלל להפנים את הסלוגן שלנו: "עושים הכל בשביל שתמכרו".

גילוי נאות: אני עובד באתר הלוחות winwin.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.