© 2023 by Annabelle. Proudly created with Wix.com

קוראים לי עומר מילויצקי, בן 39, נשוי באושר לדפנה, אבא של שחר איתן ואייל.

אני מבלה את רוב היום והלילה בללמוד, לחקור, לקרוא, לשתף, ליצור, לחשוב, לתכנן, לתקשר, לצרוך וגם לחלום על העולם המחובר.

 

הבלוג שלפניכם הוא גלגול עדכני שבו אני כותב ומשתף על נושאים שמעניינים ומעסיקים אותי בחיי המקצועיים והאישיים: ההתמודדות של חברות וארגונים עם אתגר הטרנספורמציה העסקית שלהם בעידן המחובר, לרבות בניית אסטרטגיה, מיפוי הזדמנויות ואיומים, שינויים עסקיים, צרכניים וחברתיים, בין היתר על ידי שיתוף בדוגמאות למהלכים דיגיטליים חכמים ומעוררי השראה מהארץ ומהעולם.
 

בתפקידי הנוכחי (My Day Job) אני ה- Chief Digital Officer בבית ההשקעות מיטב דש.
 

עבור בית ההשקעות מדובר בפונקציה שלא הייתה קודם, ובעוד שבעולם תפקיד ה- CDO הפך למקובל ונפוץ, בארץ רק בארגונים מעטים קיים CDO במובן הטהור שלו. נכון להיום ברוב הארגונים מנהל הדיגיטל משתייך לאגף השיווק או לאגף הטכנולוגיות (בחלק מהמקרים הוא משתייך לצד העסקי בארגון). במיטב דש המבנה קצת אחר: אני כפוף ישירות למנכ"ל הקבוצה ולמעשה מהווה גורם מקשר בין ה- MARKETNG, ה-IT ושל שניהם מול הצד העסקי. המבנה הזה מאפשר לנו לייצר תהלכי חשיבה ועבודה ייחודיים ומאוזנים תוך שילוב מגוון המאפיינים, הידע והניסיון המקצועי הרלוונטי.

 

במסגרת אחריותי:

> בניית האסטרטגיה העסקית בערוצים הדיגיטליים אל מול ערכי ומטרות הקבוצה (בשיתוף פעולה מלא עם אגפי הלקוחות, שיווק וטכנולוגיות)

> הטרנספורמציה העסקית בערוצי הדיגיטל של מיטב דש מתייחסת הן כלפי חוץ והן כלפי פנים:

כלפי חוץ: פיתוח והנגשה של מוצרי ושירותי הבית בערוצים הדיגיטליים: זה כולל ייזום מהלכים ופרויקטים דיגיטליים שבסופם מוצרים חדשים המיועדים ללקוחות השונים.
כלפי פנים: חיבור פנים ארגוני של ההנהלה והעובדים לערכי החדשנות והדיגיטל, בין היתר ע"י הטמעה של כלים דיגיטליים פנים ארגוניים

 

במסגרת אחריות זו אני מבצע מחקרי שוק רחבים הכוללים הגדרת מטרות עסקיות, בחינת מוצרים ופתרונות הקיימים ועוד. כמו כן, אני דואג לקדם ולעודד ביצוע מהלכים שיווקיים חדשניים על בסיס היכרות ולמידה שוטפת של הפלטפורמות השונות (בעיקר ב- Social/Mobile). תהליך הלמידה והעמקת ההיכרות מבוסס בין היתר על מפגשים רבים עם קהילת הסטארטאפים הישראלית: מפגשים רבים עם חברות סטארטאפ ובחינת מידת הרלוונטיות שלהם לארגון, ביקור ב- Hubs, חממות ומוקדי חדשנות רבים. בתפקיד הקודם עבדתי במחלקת פיתוח מוצרים דיגיטליים באגף פיתוח עסקי ואסטרטגיה בחברת "לאומי קארד".
 

אחד הדברים המרתקים ביותר עבורי, במיוחד בשנתיים האחרונות הוא עולם השיווק מבוסס התוכן (Content Marketing) , בו אני באופן אישי מאמין מאוד וכפועל יוצא אני חוקר ולומד את התחום בצורה הרחבה ביותר, בעיקר כדי ללמוד על הדרכים השונות (ויש לא מעט כאלו) בהן מותגים יכולים ואפילו צריכים לייצר עבורם נכסי תוכן דיגיטליים דרכם לייצר חוויה ושיחה עם ה- "אקו סיסטם" הרלוונטי.
 

אני מאמין ביצירת תכנית אסטרטגית מפורטת וביצוע אל מול יעדים מוגדרים, תוך שיפור מתמיד והתאמה למציאות המשתנה בהגדרה.